sobota, 31 maja 2014

NATALI - Poduszka Sówka









NATALI - Poduszka Sówka

Opis :
Duża mięciutka sowa z minky ,idealna do przytulania .

Wszystkie produkty są szyte ręcznie, z naciskiem na oryginalność. Pościele szyję według własnych pomysłów jak również, współpracuje z klientkami jeśli chodzi o wymiary i wizje kołderek. Do pracy wykorzystuję tylko i wyłącznie 100% bawełnę i wypełnienia antyalergiczne z myślą o najmłodszych.

Fanpage :
Natali

Zapraszam do polubienia :)

Cena : 56 zł wraz z wysyłką

Zalety :
- wysoka jakość
- starannie uszyta
- miękka
- tworzone z sercem
- pomysł na prezent
- wytrzymały materiał
- lekka

Wady :
- brak

Moja opinia :
Tą śliczną sówkę udało mi się wygrać w konkursiku u Calineczkowy blog i bardzo się ucieszyłam .Doszła do mnie a ja byłam w lekkim szoku, dlatego ze sówka jest jeszcze śliczniejsza niż na zdjęciach . Materiał minky bardzo wysokiej jakości do tego wszystko idealnie zszyte i powykańczane .Moja córeczka potraktowała ją jako przytulankę ale też podusie .Bardzo lubi się do niej przytulać bo jest taka mięciutka i dość często kończy się to drzemką :) Można powiedzieć ze od kąt mam podusie to cały czas jest w użytku przez córeczkę i dalej wygląda jak nowa a szczególnie jej materiał . Taka sówka jest fajnym pomysłem na prezent ale też każde dziecko ucieszy się z niej bez okazji :) Zapraszam serdecznie na fanpage Natali bo jest tam co oglądać i z czego wybierać .Ja jestem zakochana w jej produktach , są piękne , robione z sercem i z pięknych materiałów . Można tam znaleźć między innymi pościele , rożki czy pompony . Polecam z czystym sumieniem <3

1 komentarz: