poniedziałek, 2 czerwca 2014

MAM - Sayings 6+










MAM - Sayings 6+

Opis :
Ortodontyczny kształt smoczka

-delikatny dla skóry dzięki dużym otworom i wyjątkowej warstwie wewnętrznej
-idealnie dopasowana tarczka
-atrakcyjny design
-prosty w użyciu

Fanpage :
MAM

Zapraszam do polubienia

Strona WWW :
http://sklep.mambaby.pl/

Cena : 15,99

Zalety :
- stylowy
- dopasowany
- lekki
- prosty w użyciu
- ortodontyczny
- wysoka jakość
- ładna kolorystyka
- praktyczny
- łatwo się czyści
- miękki
- bezpieczny

Wady :
- nie znalazłam

Moja opinia :
Jest to drugi smoczek firmy MAM jaki testujemy wraz z córką i jak poprzedni to ten też spełnił moje oczekiwania w stu procentach . Smoczek  ten jest wykonany z wysokiej jakości materiałów atestowanych i jak najbardziej jest bezpieczny dla dziecka . Wykonany jest bardzo precyzyjnie, dokładnie , jest lekki , praktyczny i łatwy w użyciu . Smoczek jest ortodontyczny, miękki i delikatny dla buzi dziecka .Zaś jego tarczka wykonana jest w bardzo modnym stylu z materiałów o pięknych kolorach i co najważniejsze to jest idealnie dopasowana .Uważam że smoczek ten bardzo łatwo utrzymać w czystości - o czym trzeba pamiętać przy małych skarbach :) Moja córeczka bardzo go polubiła już od samego początku. Zachęcam również do polubienia firmy mam na facebooku bo dzięki temu zdobędziecie rabaty na zakupy w ich sklepie . W sklepie można znaleźć bardzo ciekawą ofertę bezpiecznych produktów dla dzieci , w różnych fajnych wzorach i kształtach które dzieci z pewnością polubią :) Polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz