poniedziałek, 23 czerwca 2014

FEMME-ZONE - Maseczka algowa rewitalizująca






FEMME-ZONE - Maseczka algowa rewitalizująca

Opis :
MASECZKA ALGOWA REWITALIZUJĄCA - REVITALIZING PEEL-OFF MASK

producent BIOCOSMETICS

Algi to wielkie bogactwo cennych dla naszej skóry substancji. Zawierają duże ilości węglowodanów (szczególnie polisacharydów) protein, lipidów, różnego rodzaju mikroelementów i witamin.

Przeznaczenie:
Dla kobiet i mężczyzn w każdym wieku. Super kuracja witaminowa dla skóry. Maseczka swoim działaniem przywraca skórze twarzy blask i witalność.Maseczka hydroplastyczna rewitalizująca skórę. Składniki maseczki wspierają syntezę kolagenu, przez co poprawia się elastyczność skóry, działają jako antyoksydanty oraz nawilżają skórę.

Działanie:
- pomaga utrzymać skórę w zdrowej kondycji i wpływa regenerująco na cerę zmęczoną, suchą, pozbawiona blasku
- zmniejsza i spłyca zmarszczki mimiczne
- Poprawia nawilżenie cery, odżywia ją
- Idealnie odżywia i mineralizuje, dzięki czemu nadaje się do cery nawet bardzo zniszczonej
- poprawia elastyczność cery, napina ją (lifting) , wygładza  zmarszczki i rozstępy
- rozświetla skórę, likwiduje oznaki zmęczenie i wydobywa to co najpiękniejsze

Wskazania do rewitalizacji skóry:
- utrata jędrności, wiotkość skóry
- oznaki zmęczenia (przepracowanie, stres)
- niedotlenienie, niedożywienie skóry (palaczki tytoniu, ziemista cera
- kondycjonowanie skóry po porodzie
- nawilżenie, przywrócenie blasku po okresie letnim (opalanie)
- zmarszczki
- podtrzymywanie efektów operacji liftingujących

Stosowanie:
Wymieszać proszek z wodą mineralną w stosunku 1 : 2 (1 miarka proszku i 2 miarki wody) do uzyskania gładkiej masy. Proporcje zwiększamy lub zmniejszamy odpowiednio do powierzchni skóry i w zależności od miejsca stosowania. Maskę nakłada się na twarz dokładnie oczyszczoną, wcześniej można wmasować serum odpowiednie dla danej skóry. Po kilku minutach maska tężeje.Po  20 minutach maskę zdjąć w całości.

Produkt stosowany jest w gabinetach kosmetycznych.

Opakowanie wielokrotnego użytku. Oryginalnie plombowane zapakowane algi w praktycznej saszetce 40g lub pudełku z miarką 190g. Profesjonalne opakowanie 40g wystarcza na ok. 5 zabiegów, 190g na ok. 20 zabiegów. Dla intensywnej regeneracji maseczkę stosować 2 razy w tygodniu przez 6 tygodni, natomiast profilaktycznie jeden zabieg raz na 2-3 tygodnie.

Fanpage :
Femme-zone-Kosmetyki-naturalne

Zapraszam do polubienia

Strona WWW :
http://femme-zone.pl/

Cena : 14.90

Zalety :
- dla każdego
- praktyczne opakowanie
- łatwa w użyciu
- można ją ściągnąć ( gdzie grubiej nałożona )
- wygładza
- nawilża
- ujędrnia

Wady :
- zapach tynku
- zaczerwieniona skóra
- cienko nałożona ciężko schodzi
- cena

Moja opinia :
Maseczka którą testujemy to 40 g czyli na około 5 zabiegów . Jej opakowanie jest małe , wygodne i bardzo praktyczne w użyciu z zaciskowym zamknięciem .Jest to bardzo fajne bo maseczka nie straci swoich właściwości . Na opakowaniu bardzo dobrze jest wszystko opisane wraz z instrukcją użycia .Gdy ją otworzyłam to zobaczyłam proszek a następnie rozrobiłam go z wodą według instrukcji .Od razu poczułam ten specyficzny zapach jakby tynku trochę mnie to zraziło ale nie zrezygnowałam z dalszego testowania z czego bardzo sie cieszę . Nałożyłam maseczkę na twarz i odczekałam 15-20 min jak to przykazane .Następnie zaczęłam ściągać maseczkę , tak ściągać nie zmywać ! Jest to dla mnie ogromny plus bo uwielbiam maseczki które można ściągnąć tzw jednym ruchem lecz tu idzie tak tylko część maseczki która jest grubiej nałożona , reszta niestety schodzi ciężko . Skóra w miejscach gdzie ciężko schodziła jest lekko zaczerwieniona . Uważam ze jest to fajna maseczka ale jak widać wady swoje ma i tak jak pisało starczyła na 5 razy czyli na 2 i pół tygodnia . Niestety dla mnie to trochę za mało by powiedzieć więcej na temat jej skuteczności . Ale mogę powiedzieć ze od razu po jej ściągnięciu skóra jest bardzo gładka i utrzymuje się to jakiś czas . Zauważyłam też nawilżenie a także ujędrnienie skóry . Maseczka dostaje u mnie 6 na 10 pkt .Zachęcam również do zapoznania sie z firmą/sklepem FEMME-ZONE bo można tam znaleźć na prawdę wiele fajnych produktów które przydadzą nam się i w domu , i dla dziecka , i dla męża , i dla nas i wiele wiele innych :) Sklepik bardzo polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz