sobota, 14 czerwca 2014

Babaryba - Turlututu. A kuku, to ja!








Babaryba - Turlututu. A kuku, to ja!

Opis :
Hervé Tullet, zaprasza Was w podróż po magicznym świecie wyobraźni!
„Turlututu. A kuku, to ja!” to niezwykła książka, która wciąga dzieci oraz rodziców do wspólnej zabawy. Tym razem udamy się w podróż po krainie wyobraźni z przesympatycznym bohaterem Turlututu, z którym m.in. polecimy statkiem kosmicznym na Księżyc, będziemy razem malować, potrząsać książką oraz wspólnie śpiewać, a nawet krzyczeć!

oprawa twarda
format: 200mm x 210mm
ISBN 978-83-62965-01-4
język wydania: polski

Książka w 2013 roku dostałą wyróżnienie w kategorii Kultura w konkursie Świat Przyjazny Dziecku zorganizowanym przez Komitet Ochrony Praw Dziecka.

Fanpage :
Babaryba

Zapraszam do polubienia :)

Strona WWW :
http://www.babaryba.pl/sklep/

Cena : 29,90

Zalety :
- ciekawa
- wciągająca
- angażuje dziecko
- rozrywkowa
- kolorowa
- fajna grafika
- twarda okładka
- interaktywna

Wady :
- nie znalazłam

Moja opinia :
Coś pięknego , ale od początki :) Książeczka ta jest w twardej okładce dzięki czemu nie zniszczy się tak szybko jak w przypadku miękkiej okładki. Jest ona bardzo kolorowa , przede wszystkim ma bardzo fajna i ciekawą grafikę która zachęca do czytania i oglądania .Czcionka jest bardzo czytelna choć często się zmienia , w sumie co kilka słów i dzięki temu czytający dodatkowo ćwiczy wzrok .Zaczęłam czytanie książki i już na początku bardzo mi się spodobała bo była inna niż wszystkie , pozwoliła nam brać w niej udział .Ciekawie brzmi ? Bo to jest ciekawe :D Dziecko może latać w kosmos razem z bohaterem itp ( więcej nie zdradzę ) . Książka ta dodatkowo pomaga nam zacieśnić więzi ze swoim dzieckiem .Gdy pierwszy raz przeczytałam książkę naszemu niespełna 5 letniemu testerowi to cały czas widziałam uśmiech a na koniec usłyszałam "jeszcze raz" Myślę ze książeczka jest idealna dla dzieci już od około trzeciego roku życia i z pewnością je zaciekawi :) Nadaje się na prezent ale także każde dziecko chciało by ją otrzymać bez okazji. Zachęcam również do zapoznania się z innymi fajnymi książkami z tego wydawnictwa ,na pewno znajdziecie coś co was zainteresuje. Nie wiem jak wy ale ja lubię czytać a dziecku tym bardziej .Polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz