poniedziałek, 9 czerwca 2014

MAM - Butelka treningowa Trainer






MAM - Butelka treningowa Trainer (220ml)

Opis :
- butelka niekapek
- miękki ustnik
- wyjątkowo małe, wygodne uchwyty
- atrakcyjny design (motyw bajkowi przyjaciele)
- prosta w użyciu
- jedwabisty silikon

Fanpage :
MAM

Zapraszam do polubienia

Strona WWW :
http://sklep.mambaby.pl/

Cena : 33,95

Zalety :
- wysoka jakość
- ładna
- lekka
- praktyczna
- nie cieknie
- ciekawa grafika
- uchwyty
- miękki ustnik
- niekapek
- łatwa w czyszczeniu

Wady :
- nie znalazłam

Moja opinia :
Butelka ta to ostatni już produkt który testujemy przy współpracy z firmą MAM .Już na początku muszę zaznaczyć ze jest to bardzo fajna butelka. Na początku moją uwagę zwrócił jej bardzo wygląd przyciągający uwagę  , bardzo ładna grafika a także fajne kolory które z czasem używania nie bladły ani się nie zmieniały. Gdy otworzyłam zatyczkę trochę zdziwiłam się bo zobaczyłam ustnik inny niż zwykle , ani nie za miękki ani nie za twardy a do tego duży. Butelka nie przecieka ale trzeba pamiętać by była dobrze skręcona . Dziecku a w szczególności mojej córeczce pije się z niej bardzo dobrze , mała już od samego początku umiała z niej pić .Nie da się ukryć ze z ustnika mała robiła sobie czasami gryzaczek , ale ustnik również tutaj mnie zaskoczył bo wytrzymał wszystko . Uważam że taka butelka jest idealna w czasie gdy chcemy oduczyć dziecko z butelki ze zwykłym smoczkiem , z nią będzie dużo szybciej . Zachęcam również do zajrzenia do sklepu firmy MAM , jest to znana firma i jak wiadomo bardzo dobra . W ich sklepie internetowym można znaleźć jeszcze więcej fajnych i nowoczesnych produktów .Polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz