czwartek, 5 czerwca 2014

BIOGENA PHARMIA - SERUM korygujące przebarwienia i blizny





BIOGENA PHARMIA - SERUM korygujące przebarwienia i blizny

Opis :
Zwalcza 5 oznak niedoskonałości cery:

1. przebarwienia
2. nierówności
3. blizny
4. przesuszenie skóry
5. podrażnienia

Skuteczność działania dzięki innowacyjnemu połączaniu składników aktywnych:

Arginina
bierze udział w syntezie kolagenu, poprawia ukrwienie skóry i przyśpiesza proces regeneracji naskórka.

Olej Tamanu
bogaty w kwasy omega 6 i 9, normalizuje metabolizm komórek skóry, delikatnie natłuszcza oraz stopniowo wygładza i uelastycznia naskórek, zmniejszając w ten sposób nierówności.

Kwas hialuronowy
intensywnie nawilża i pielęgnuje skórę, poprawia elastyczność.

Witamina PP
poprawia strukturę i koloryt blizny.

Dystrybutor marki :
http://www.delia.pl/

Fanpage :
Delia

Zapraszam do polubienia :)

Strona WWW :
http://www.biogenapharma.eu/

Cena : 32 zł

Zalety :
- łatwe w użyciu
- praktyczne opakowanie
- bezzapachowe
- wysoka jakość
- skuteczne
- wydajne

Wady :
- nie znalazłam

Moja opinia :
Tym razem przedstawiam wam pierwszy produkt od BIOGENA ,czyli to serum korygujące przebarwienia i blizny . Nie wiedziałam czego się spodziewać na początku a blizn trochę mam więc szukałam czegoś by się ich pozbyć . Zaczęłam testowanie , na początku bardzo spodobało mi się praktyczne opakowanie tego serum , z metalową kuleczką na końcu która pozwalała preparatowi dobrze się wchłaniać w skórę .Produkt bardzo łatwy w użyciu o bezzapachowy . A teraz najważniejsze ,czyli działanie . Ja używam tego produktu od jakiegoś czasu głównie na blizny po trądziku i od kąt mam ten produkt to zauważyłam poprawę skóry .Dokładniej mówiąc blizny stały się trochę mniej widoczne przy stosowaniu dwa razy dziennie około 2 tygodnie . Myślę że z czasem będzie coraz lepiej .Oczywiście testowałam ten produkt również na przebarwienia i nierówności , mam ich mało ale również zauważyłam różnicę .Trzeba pamiętać o regularnym stosowaniu dwa razy dziennie bo bez tego różnica raczej nie będzie widoczna. Zachęcam także do zapoznania się z całą gamą tych produktów , bo warto :) Pomogą nam one w zadbaniu o siebie nie tylko tak jak to serum na przebarwienia i blizny ale także np o swoje paznokcie , usta czy rzęsy .Polecam :)

3 komentarze:

  1. Mam mega bliznę po półpaścu na policzku, nie jest zgrubiała, ale bardzo czerwona, jutro lecę do apteki po serum i zaczynam kurację, mam nadzieję, że efekty będą zadowalające! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisze tylej produkt nie jest bez zapachowy ? skad ta recenzja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z czasem używania jest coraz mocniejszy . Wtedy gdy pisałam recenzje używałam go 2-3 tygodnie i nie wyczułam żadnego zapachu .Z czasem robił się mocniejszy , teraz juz jest ale bardzo delikatny i szybko znika .

      Usuń