środa, 4 czerwca 2014

CULTO - FLAUSY







Culto - FLAUSY

Opis :
To wybuchowa mieszanka barw i kształtów. Mięciutkie, puszyste i miłe w dotyku, nie sposób się od nich oderwać. Każda seria ma oryginalny, zabawny wygląd, a całości dopełniają słodkie oczka i niewinna minka. Mogą służyć jako przytulanki, poduszeczki czy pufki do siedzenia. To pomysłowy prezent, nie tylko dla najmłodszych.

CULTO - to niemiecka marka specjalizująca się w tworzeniu niepowtarzalnych produktów dla dzieci i dorosłych. CULTO przełamuje stereotypy,  tworząc nowe trendy - relaksacyjna przytulanka, poduszka z oczkami, miś do kąpieli - tego jeszcze nie było. Bajeczne kolory, różnorodność faktur oraz atrakcyjna forma przyciągną uwagę nie tylko najmłodszych

Fanpage :
Culto

Cena : około 80 zł

Zalety :
- dobrze uszyta
- najmiększa z najmiększych
- ładna
- żywy kolor
- pomysł na prezent
- wysoka jakość
- bardzo przyjemna w dotyku
- każde dziecko ją pokocha
- wielozadaniowy

Wady :
- nie znalazłam

Moja opinia :
Bardzo się ucieszyłam gdy przeszłam do kolejnego etapu w akcji testowania katarka  ...bo mama zawsze ma racje! i zostałam nagrodzona wybraną maskotką od Culto . Moje oczy już na początku przyciągnął Flausy więc go wybrałam , gdy dostałam przesyłkę byłam w szoku że jest on taki piękny. Ledwo zdążyłam go odpakować a mała już na nim leżała , jest taki mięciutki wprost idealny . Flausy jest dużym przytulasem z bardzo słodką minką ,w pięknym żywym kolorze i nie da się go nie zauważyć . Idealnie jest uszyty , a materiał z czasem używania się nie psuje i nie mechaci .Jego jakość jest najwyższej klasy a miękkość ? Miękkość jest lepsza od materiału minky . Fajne jest też w nim to że jest wielofunkcyjny i raz może służyć jako poduszka ,raz jako pufka a raz jako przytulanka . Jest on też idealnym pomysłem na prezent dla maluszka jak i dla starszego dziecka , nic tylko przytulać i przytulać... Zachęcam do polubienia firmy na facebooku i zaglądnięcia do ich galerii bo można tam znaleźć także wiele innych fajnych przytulanek w różnych pięknych kolorach .POLECAM !!!

2 komentarze:

  1. Rewelacyjny, świetny kolor, a Vanesska uroczo wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak materiał zachowuje się po praniu? Traci kolor, traci miękkość, mechaci się i gubi plusz w trakcie prania? Szybko schnie?

    OdpowiedzUsuń