środa, 11 czerwca 2014

TINUFF - KOCYK MINKY LIGHT SATYNA











TINUFF - KOCYK MINKY LIGHT SATYNA

Opis :
Kocyk TINUFF... Wygodny. Stylowy. Komfortowy... To dowód na to, że nawet Twoje dziecko może mieć komfort zawsze w zasięgu ręki! Idealny do chrztu lub na co dzień. Zapewni komfort i ciepło podczas codziennych spacerów (idealna wielkość do wózka lub fotelika). Świetnie sprawdzi się też podczas popołudniowej drzemki jako kołderka do łóżeczka lub narzutka. Możesz nim otulić noworodka lub ukoić maluszka, gdy tylko będzie miał zły sen... Teraz  Twój skarb może się przytulić, kiedy tylko tego zapragnie...

Dwustronny kocyk  wykonany z ORYGINALNEGO - najbardziej puszystego i ekskluzywnego rodzaju MINKY o wyglądzie spiralek, z drugiej zaś z EKSKLUZYWNEJ - niezwykle miękkiej i delikatnej SATYNY JEDWABNEJ .Ręcznie wykonany w Polsce z najlepszych jakościowo oryginalnych i certyfikowanych materiałów. Wykończony z ogromną pieczołowitością i dbałością o detale.

Wymiary: 85 x 75 cm

Skład: 100% poliester
Hipoalergiczny

Pielęgnacja:
Można prać w pralce w temp. 30 stopni (program delikatny), nie należy prasować strony MINKY, nie suszyć w suszarce bębnowej, nie wybielać, nie używać środków zmiękczających oraz nie czyścić chemicznie.

Koc TINUFF może być wyjątkowym prezentem na specjalne okazje, takie jak: Baby shower/Pępkowe, na Chrzciny, Urodziny lub bez okazji.

PODARUJ BLISKIEJ SERCU OSOBIE ODROBINĘ LUKSUSU..

Fanpage :
TINUFF

Zapraszam do polubienia :)

Strona WWW :
http://tinuff.com/

Cena : 149 zł

Zalety :
- wysoka jakość
- idealne wyszycie
- ładne kolory
- ekskluzywny
- delikatny materiał
- polski produkt
- nie uczula
- modny
- pomysł na prezent

Wady :
- nie znalazłam

Moja opinia :
Ten cudowny kocyk udało mi się wygrać w konkursie sponsorowanym właśnie przez firmie Tinuff , gdy się dowiedziałam to byłam prze szczęśliwa . Gdy kocyk przyszedł , to jeszcze bardziej się ucieszyłam bo był ładniejszy niż sobie wyobrażałam . W momencie gdy odpakowałam kocyk i położyłam go na łóżku to mała juz się w niego tuliła . Sam kocyk jest z bardzo wysokiej jakości satyny a także materiału minky , sama wcześniej chyba nie miałam styczności aż z tak wysoką jakością produktów .Kocyk jest bardzo starannie i dbale wykończony , a także ma dopracowane szczegóły .Wykonany jest on w Polsce . Jest idealny dla dzieci już od pierwszego dnia życia , bo materiał jest niezwykle delikatny i nie uczula . Produkt idealnie nadaje się do każdej sytuacji np na prezent , na chrzciny czy do wózka . Cena jest trochę wysoka ale można ją usprawiedliwić między innymi tym "ekskluzywnym" materiałem .Polecam także inne produkty z tej firmy bo można tam znaleźć wiele cudownych produktów dla swoich pociech a to wszystko na prawdę wysokiej jakości .Polecam z czystym sumieniem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz