środa, 25 czerwca 2014

ART TRRE - Zestaw : opaska , spinki i gumeczka








ART TRRE - Zestaw : opaska , spinki i gumeczka

Opis :
Opaska przeznaczona jest dla niemowląt, lecz również starsze dzieci będą ślicznie w niej wyglądać.
Dzięki delikatnej lamówce elastycznej, idealnie dopasuje się do każdej główki.
Opaska: szerokość 1,6 cm - 2,0 cm, długość 38/48 cm.

Spineczki typu "pyk" idealnie trzymają się nawet na cienkich włoskach.

Gumeczka wykonana jest na najmniejszym rozmiarze gumek, dzięki czemu idealnie sprawdzi się się podobnie jak spinki do cienkich włosów.

Fanpage :
Art-Tree

Zapraszam do polubienia :)

Strona WWW :
http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=35563954

Cena :
- opaska 6,99
- spineczki 4,99
- gumka 2,99

Zalety :
- staranne wykonanie
- mocne
- idealne dla cienkich włosów
- pomysł na prezent
- stylowe
- ładne
- wysoka jakość
- spinki typu "pyk"
- dostępne w wielu wzorach i kolorach

Wady :
- nie znalazłam

Moja opinia :
Mój ulubiony zestawik :) Na samym początku bardzo spodobało mi się to jak produkty były zapakowane , każdy osobno w woreczku dzięki czemu nic nie popsuło się w trakcie transportu . Po ich odpakowaniu od razu zwróciłam uwagę na materiał kokardek i gumy , nie zawiodłam się bo był znaczy jest świetny .Widać w nim wysoką jakość którą również można zobaczyć w starannym wykonaniu. Zestawik taki jest idealnym pomysłem na prezent ale także bez okazji każda mała dama by się z niego ucieszyła . Jest on również idealny dla cieniutkich włosków , właśnie takich jak mojej córeczki. Gdy pierwszy raz jej go ubrałam to tak mi sie spodobało ze zaraz strzeliłam jej sesyjkę :D Widać było ze mała czuła się w tym wygodnie i nie ściągała go . Gumeczka jest cieniutka więc idealnie spięła małej włoski , spineczki też idealnie się nadają ( na zdjęciu u kuzynki, córki ) .A opaska , cóż tu więcej mówić - idealna , rozciąga się i dopasowuje do główki dziecka nie uciskając jej  . Zachęcam także do zajrzenia na allegro Art-Trre bo co jakiś czas wystawiane sa to nowe produkty tak ładne jak te , ale żeby być na bieżąco polecam polubienie profilu na facebooku .Można znaleźć u nich wiele ozdób do włosów w różnych kolorach a jeszcze różniejszych rodzajach. Polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz