sobota, 21 czerwca 2014

Babaryba - NACIŚNIJ MNIE









Babaryba - NACIŚNIJ MNIE

Opis :
Książka Hervé Tulleta szybko stała się międzynarodowym hitem.
Została wydana już w 24 krajach, trafiła m.in. na listę bestsellerów „New York Timesa”.
Autor oraz ilustrator Herve Tullet – ojciec trójki dzieci – potrafi sprawić, że jego ilustracje wręcz „rozmawiają” z dziećmi!
Naciśnij mnie to książka, którą trzeba przekręcać, na którą trzeba dmuchać, której trzeba klaskać...
Interaktywna, niezapomniana, zachęca dzieci i dorosłych do wspólnej zabawy i nauki.
Niezwykłe przygody kolorowych kropek rozbudzą wyobraźnię każdego czytelnika!

wydanie polsko-francuskie (dwujęzyczne)
oprawa: twarda
liczba stron: 56

„Naciśnij mnie” została zaliczona do 10 najlepszych książek dla dzieci wg Amazon.com w roku 2011 oraz do 11 najlepszych książek w roku 2011
przez opiniotwórczy blog Huffington Post.

Książka w 2013 roku dostałą Nagrodę Główną w kategorii Kultura w konkursie Świat Przyjazny Dziecku zorganizowanym przez Komitet Ochrony
Praw Dziecka.

Fanpage :
Wydawnictwo Babaryba

Zapraszam do polubienia :)

Strona WWW :
http://www.babaryba.pl/sklep/

Cena : 25,00

Zalety :
- ciekawa
- integracyjna
- rozrywkowa
- kolorowa
- odpowiednia czcionka
- w dwóch językach
- gwarantuje fajną zabawę
- pomysł na prezent
- rozbudza wyobraźnię
- twarda okładka

Wady :
- nie znalazłam

Moja opinia :
Jest to kolejna niezwykła książka od Wydawnictwa Babaryba . Nasz mały tester powiedział wręcz ze jest to "MAGICZNA KSIĄŻKA".Ale zacznę od początku , jest ona więc w twardej okładce i strony też są pogrubione .Bardzo mi się to podoba ponieważ przy długim użytkowaniu książka się szybko nie zniszczy . Ilustracje są bardzo kolorowe i rozwijają wyobraźnię osób czytających ją .Trzcionka również jest odpowiedniej wielkości i z łatwością się ją czyta .Najlepsze ze książka jest w dwóch językach ,po polsku i po francusku :) Fajnie brzmi ,nie ? Bo jest fajne ! Ale to nie wszystko co mi się tam podoba , najważniejsza jest radość którą ma dziecko gdy czytamy tę książkę . Wprowadza ona magiczną atmosferę i pozwala dziecku czarować . Z czystym sumieniem polecam tą książkę bo jest to jedna z najlepszych jakie czytałam w życiu ( oczywiście z tego gatunku ) . Książka ta zajęła już u mnie na półce honorowe miejsce i już wiem ze więcej będzie czytana niż tam zależana :) Zachęcam również do zapoznania się z wydawnictwem Babaryba bo z pewnością znajdziecie tam nie tylko lektury dla waszych dzieci ale także i dla siebie .Polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz