piątek, 27 czerwca 2014

DERMEDIC - TONIK, MLECZKO 2w1





DERMEDIC - TONIK, MLECZKO 2w1

Opis :
Składniki aktywne:
Woda termalna, Hydroveg VV, Olej Migdałowy, Kwas Hialuronowy,Witamina E

Również dla osób nie tolerujących tradycyjnych preparatów oczyszczających i mydeł
Łączy delikatność mleczka i świeżość wody
Nie wysusza skóry jak inne środki myjące
Utrzymuje równowagę hydrolipidową w naskórku
Nie zatyka porów
Nie powoduje uczucia ściągnięcia
Pozostawia bardzo delikatny film
Rezultat:
Nie wysusza skóry jak inne środki myjące

Fanpage :
Dermedic

Zapraszam do polubienia :)

Strona WWW :
http://www.dermedic.pl/pl/

Cena : około 20 zł

Zalety :
- łatwe w użyciu
- poręczne opakowanie
- wysoka jakość
- dobrze zmywa makijaż
- delikatny zapach
- nie podrażnia
- dobra konsystencja
- nie uczula
- odżywia
- wydajny
- 2w1

Wady :
- nie znalazłam

Moja opinia :
Kolejny bardzo dobry produkt od Dermedic , ale zacznę od początku . Opakowanie jest ładne a przede wszystkim poręczne i łatwe w użyciu . Sam produkt ma bardzo delikatny i przyjemny zapach ,który sprawia ze miło używa się tego produktu. Konsystencja jest bardzo lekka i delikatna , dzięki czemu skóra nie jest podrażniona . Gdy zaczęłam używać produktu to już na samym początku zaczęłam zauważać zalety a wad jak nie było tak dalej nie widzę . Produkt bardzo dobrze zmywa makijaż a przy tym nie ściąga skóry i nie wysusza w porównaniu do innych produktów tego typu. Skóra wygląda na odżywioną , jaśniejszą a przede wszystkim zdrowszą . Kolejną jego zaletą jest to ze jest 2w1 czyli skóra zostaje dobrze oczyszczona i odświeżona . Bardzo jestem zadowolona z tego produktu i polecam spróbować   :) Zachęcam także do zapoznania się z innymi produktami od Dermedic , bo wszystkie są skuteczne i wysokiej jakości . Ja już od pierwszego produktu który używałam to wiedziałam ze zostaje z nimi na dłużej a jeśli sie da to na zawsze :D Spełniają moje oczekiwania i jestem bardzo zadowolona. Polecam :)

1 komentarz: