czwartek, 26 czerwca 2014

BIOGENA - Odbudowująca ODŻYWKA do rzęs





BIOGENA - Odbudowująca ODŻYWKA do rzęs

Opis :
Eliminuje 5 oznak zniszczonych i osłabionych rzęs:
1. nadmierne wypadanie
2. kruchość
3. brak widocznego wzrostu
4. łamliwość
5. mała gęstość

Stymuluje proces wzrostu rzęs, umożliwiając uzyskanie mocniejszych, gęstszych i dłuższych rzęs. Specjalistyczna formuła oparta na
nowoczesnych składnikach aktywnych:

Widelash TM
innowacyjny składnik, który intensywnie wzmacnia włókno i mieszek włosa, regenerując go od nasady, aż po końce.

Keramic 2.0 TM
odtwarza sekwencję peptydów warstwy korowej i rdzenia włosa, co pozwala odbudować osłabione miejsca w jego strukturze.

Eksatrakt ze świetlika
działa przeciwzapalnie i kojąco na okolice wokół oczu.

D-panthenol
intensywnie nawilża, skutecznie łagodzi podrażnienia, chroni wrażliwą skórę.

Dystrybutor marki :
http://www.delia.pl/

Fanpage :
Delia

Zapraszam do polubienia

Strona WWW :
http://www.biogenapharma.eu/

Cena : około 40 zł

Zalety :
- ładne opakowanie
- łatwa aplikacja
- neutralny zapach
- odżywia
- gęstsze rzęsy

Wady :
- mało skuteczna
- cena

Moja opinia :
Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z odżywką do rzęs więc nie bardzo wiedziałam czego mam się spodziewać .Jak w innych produktach z serii Biogena które mieliśmy okazje testować , w tym również bardzo spodobało mi się opakowanie i forma aplikacji . Sama odżywka ma bardzo fajną konsystencje i naniesiona na aplikator dobrze dociera do rzęs , jej zapach jest neutralny. Zaczęłam więc testowanie , nakładałam według zaleceń i czekałam na efekty. Od razu napisze ze z rzęsami nigdy nie miałam większych problemów oprócz tego ze były cienkie i nie rosły prawie . Po kilku/kilkunastu dniach zauważyłam ze rzęsy nabrały blasku i minimalnie zgęstniały - to tyle. Wzrostu rzęs nie zauważyłam , byc może po kilku miesiącach było by coś widać . Rzęsy nie wypadały i dalej nie wypadają , tyle dobrze :) Niestety cena produktu również jak dla mnie jest zbyt wysoka skoro tylko odżywia rzęsy czy lekko zgęstnieją . Mimo wszystko polecam go osobą które mają suche i wypadające rzęsy , myślę ze się sprawdzi :) Zachęcam również do zapoznania się z innymi produktami tej serii , myślę ze każda kobieta znajdzie tam coś dla siebie na problemy z niedoskonałościami , ustami , paznokciami czy właśnie rzęsami . Polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz