czwartek, 12 czerwca 2014

BIOGENA - Nawilżająco-regenerujący BALSAM do ust





BIOGENA - Nawilżająco-regenerujący BALSAM do ust

Opis :
Zwalcza 5 problemów suchych ust
1. efekt spierzchnięcia
2. pękanie
3. podrażnienie
4. utrata jędrności
5. przedwczesne starzenie się

Specjalistyczny preparat oparty na oryginalnym połączeniu składników aktywnych:

Hilurip TM
innowacja na bazie kwasu hialuronowego, błyskawicznie poprawia nawilżenie, działa kojąco, hamuje proces przedwczesnego starzenia się, ujędrnia i wypełnia oraz wpływa na prawidłowy proces keratynizacji.

Witamina E
wygładza i regeneruje delikatną skórę ust, wykazuje działanie ochronne na włókna kolagenowe i elastynowe.

Masło Shea
bogate w witaminy i alantoinę, intensywnie pielęgnuje, zmiękcza i chroni przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych.
Olej Migdałowy doskonale nawilża i zmiękcza naskórek, poprawia elastyczność oraz jędrność ust.

Dystrybutor marki :
http://www.delia.pl/

Fanpage :
Delia

Zapraszam do polubienia

Strona WWW :
http://www.biogenapharma.eu/

Cena : około 17 zł

Zalety :
- odżywia
- wysoka jakość
- nawilża
- wydajny
- zmiękcza
- regeneruje
- skuteczny
- delikatny
- nie uczula
- dobra konsystencja
- delikatny zapach

Wady :
- nie znalazłam

Moja opinia :
Sama rzadko używam balsamu do ust , zawsze sądziłam że nie bardzo jest mi potrzebny . Mimo wszystko postanowiłam ten przetestować .Opakowanie bardzo mi się spodobało bo już na pierwszy rzut oka różni sie od innych , do tego szczoteczka którą smarujemy usta jest bardzo delikatna . Sam balsam ma bardzo fajną konsystencje którą bardzo dobrze aplikuje sie na ustach , zapach jest bardzo przyjemny i delikatny . Używam go od jakiegoś czasu i już po kilku użyciach zauważyłam ze moje usta wyglądają na zdrowsze , są bardzie odżywione i jakby miększe . Utrzymuje się na ustach dość długo w porównaniu do innych balsamów do ust , myślę że dzięki gęstszej konsystencji która po trochu się do tego przyczyniła. Cena jest jak najbardziej odpowiednia do takiego produktu , tym bardziej ze jest to produkt apteczny .Polecam także inne produkty od Biogena  , już niedługo kolejne recenzje ich produktów :) A produkty na prawdę skuteczne i warte uwagi .Polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz