piątek, 2 maja 2014

KATAREK - aspirator do nosa










Katarek - aspirator do nosa

Opis :
KATAREK to innowacyjny aspirator (odciągacz kataru), przeznaczony dla dzieci, które jeszcze nie opanowały umiejętności siąkania noska. Można go stosować już od pierwszego dnia życia. KATAREK odsysa zalegającą wydzielinę dzięki odpowiednio zmodyfikowanej sile ssącej domowego odkurzacza (800-1800W). Jednostajna siła ssąca wytwarzana przez odkurzacz, po odpowiednim zmniejszeniu w komorze redukcyjnej odciągacza, gwarantuje skuteczność zabiegu, jest bezpieczna dla dziecka dodatkowo szybko oczyszcza nos i zatoki. Przeźroczysta budowa pozwala w łatwy sposób ocenić charakter i ilość wydzieliny.

Fanpage :
KatarekAspirator

Zapraszam do polubienia :)

Strona WWW :
http://www.katarek.pl/

Cena : około 45 zł

Zalety :
- higieniczny
- bezpieczny
- skuteczny
- rozkręcany
- od pierwszego dnia życia
- solidne wykonanie
- mocny
- łatwo się go czyści
- łatwy w użyciu
- nie potrzeba do niego żadnych wkładów/filtrów

Wady :
- można używać tylko w domu

Moja opinia :
Gdy otwarłam katarek z opakowania pierwsze co to bardzo zdziwił mnie jego duży rozmiar ( wcześniej używałam innego , mniejszego ) nie wiedziałam jak się sprawdzi ale gdy go poskładałam wiedziałam już że będzie dobry .Jego konstrukcja sama w sobie jest bardzo mocna a sam  aspirator jest solidnie wykonany z wysokiej jakości plasku. Wcześniej nie używałam produktu który łączy się np. z odkurzaczem ,jak w tym przypadku. Trochę się obawiałam czy nie będzie zbyt mocny dla noska córeczki .Moje zdziwienie było ogromne jak zobaczyłam ze tak spokojnie zniosła czyszczenie noska ( nigdy tego nie lubiła ) Nosek wyczyścił się bardzo ładnie i z uśmiechem córeczki , jeśli jej się podoba to mi  tym bardziej :) Ogólnie katarek jest bardzo łatwy i wygodny w użyciu .Bardzo podoba mi się też że w porównaniu do innych tego typu przyrządów ( aspiratorów ) do czyszczenia noska , nie trzeba dodatkowo dokupywać i wymieniać w nim filtrów .Dzięki niemu szybko też pozbędziemy się różnych infekcji np.kataru. Łatwo utrzymać go w czystości bo w pakiecie ma specjalną szczoteczkę do czyszczenia , a czyścimy po każdym użyciu .Jest to bardzo proste .Katarek jest w bardzo fajnym opakowaniu dzięki któremu katarek nie będzie brzydko leżał na szafce a w ładnym pudełeczku .Zawiera on też instrukcje obsługi która jest krótka ale bardzo jasna i zrozumiale napisana . Uważam że katarek to bardzo fajny produkt który polecam każdej mamie już od pierwszych dni życia , ale trzeba pamiętać ze katarek można używać tylko i wyłącznie w domu przy pomocy odkurzacza . Nie jest to zbyt fajne bo taki przyrząd jak KATAREK przydał by się też w innych sytuacjach .Mimo wszystko polecam serdecznie :D

Pomysł na udoskonalenie :
Myślę że KATAREK jest bardzo dobrym produktem ale już na początku zauważyłam że czegoś mu brakuje . A mianowicie  dodała bym do niego końcówkę która umożliwiła by mamie samej wyciągać wydzielinę bez pomocy odkurzacza .Wpadłam na ten pomysł dlatego że znam dużo rodziców którzy w swoim domu właśnie odkurzacza nie posiadają .KATAREK powinien jako przyrząd pomocny dziecku w chorobie ,być wszędzie dostępny a nie tylko w domu z odkurzaczem . Myślę ze jeśli dziecko zachoruje np na wakacjach to KATAREK mama wyciągnie z torebki ,wsadzi odpowiednią końcówkę i hop .. nosek czysty .Wiem że KATAREK+ głównie opiera się na odkurzaczu ale dlaczego nie miał by nie działać i tak i tak. Często też małe dzieci boją się dźwięku odkurzacza . Czyli krótko mówiąc mój pomysł na udoskonalenie - dodatkowa końcówka :)

5 komentarzy:

  1. Witam! Co do udoskonalenia trochę się nie zgodzę. Także biorę udział w akcji testującej Katarek, i da się nim odciągnąć wydzielinę z nosa za pomocą ust mamy a nie tylko odkurzacza. po to są dwie końcówki w zestawie :) Próbowałam, testowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zestawie jest tylko jedna końcówka którą przyłącza się do odkurzacza .I nie mam pojęcia z kąt pani wzięła drugą końcówkę , chyba trochę źle pani poskładała aspirator ( proszę spojrzeć na rysunek na opakowaniu ) Są tam 2x część A - czyli część którą wkładamy do noska dziecka . A zaś z drugiej z strony jest część którą podłączamy do odkurzacza . Jeśli pani mój pomysł na udoskonalenie się nie podoba to trudno , proszę myśleć nad swoim :D Pozdrawiam

      Usuń
    2. Do wejścia D podłączyłam druga końcówkę A. Pasuje idealnie. idealnie da się w taki sposób odciągnąć wydzielinę.
      Mój pomysł na udoskonalenie i zdjęcia z zastosowania tradycyjnego znajdzie Pani na www.mateczkowo.blogspot.com
      Pozdrawiam.

      Usuń
    3. Jakiś sposób to jest ,ale mimo wszystko dodatkowa końcówka powinna być i to różniąca się wyglądem od tych dwóch . Bo inaczej łatwo się pomylić i wcześniej końcówkę wkładaną do nosa dziecka ,wsadzić do swoich ust . A te dwie są potrzebne z jednej strony , by na zmianę były np.w przypadku gdy jedna się zawieruszy. Takie jest moje zdanie i mam prawo zasugerować to jako pomysł do poprawy :)

      Usuń
    4. Oczywiście. Podałam tylko sposób, że da się w taki sposób użytkować katarek Plus :)

      Usuń