czwartek, 15 maja 2014

Pharmaceris M - ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ






Pharmaceris M - ŻEL DO HIGIENY INTYMNEJ dla kobiet

Opis :
Codzienna bezpieczna pielęgnacja okolic intymnych w okresie ciąży, połogu oraz karmienia. Wyjątkowo delikatny żel myjący o kwaśnym pH z kwasem mlekowym zapewnia skuteczną higienę oraz pielęgnację okolic intymnych, zmniejszając ryzyko infekcji i podrażnień. Wyciąg z kwiatu wiciokrzewu ma działanie przeciwbakteryjne i przeciwgrzybiczne, przynosząc natychmiastowe ukojenie i uczucie świeżości. Olej canola łagodzi podrażnienia, zaczerwienienia oraz objawy pieczenia, pomaga w procesie gojenia ran i regeneracji skóry. Żel przywraca naturalne kwaśne pH oraz utrzymuje równowagę mikrobiologiczną miejsc intymnych. Nawilżające właściwości gliceryny oraz alantoiny skutecznie zapobiegają wysuszaniu śluzówki, koją i łagodzą podrażnienia. Przebadano klinicznie pod kontrolą lekarzy ginekologów. Żel został przebadany z udziałem kobiet w ciąży, w czasie połogu i karmiących.

Posiada pozytywną opinię instytutu matki i dziecka nr ZF-K-18/11.
HIPOALERGICZNY
WYSOKA TOLERANCJA I SKUTECZNOŚĆ
PRZEBADANO KLINICZNIE I DERMATOLOGICZNIE
POLECANE PRZEZ LEKARZY GINEKOLOGÓW-POŁOŻNIKÓW

Pojemność: 300ml

Fanpage :
https://www.facebook.com/PHARMACERIS

Zapraszam do polubienia :)

Strona WWW :
http://pharmaceris.pl
http://www.drirenaeris.com

Cena : 24,50

Zalety :
- koi
- delikatny zapach
- skuteczny
- bezpieczny
- wydajny
- z kwasem mlekowym
- delikatny
- nie uczula
- dla ciężarnych i karmiących piersią
- przebadany
- wygodny dozownik

Wady :
- nie znalazłam

Moja opinia :
Kolejny bardzo dobry produkt serii Pharmaceris . Bardzo ładne opakowanie , estetyczne i do tego wygodny dozownik to pierwsze plusy jakie znalazłam gdy go tylko zobaczyłam . Jest to produkt który ma bardzo dobry skład , jest przebadany , antyalergiczny a przede wszystkim zawiera kwas mlekowy. Jak dla mnie kwas mlekowy jest ogromną zaletą w produktach do higieny intymnej bo regularne mycie się nimi wręcz gwarantuje brak zapaleń itp .Uważam że każda kobieta w ciąży i karmiąca piersią powinna tego używać , sama karmie i używam .Jestem bardzo zadowolona .Sam płyn ma bardzo delikatny zapach ,a po umyciu nim czuć ukojenie - odświeżenie . Płyn ten jest bardzo delikatny i nie podrażnia , polecam również dla kobiet wrażliwych . Jest to kosmetyk apteczny więc ja głównie na początku dla tego mu zaufałam i się nie zawiodłam , jest do bardzo dobry produkt .Zapraszam także do zapoznania się z innymi seriami produktów tej firmy , znajdziecie na pewno tam coś dla siebie czy dla dziecka .Między innymi są tam produkty na trądzik , dla niemowląt czy dla młodych matek . Polecam :)

1 komentarz:

  1. Nie znam go. Osobiście ze znanych mi kosmetyków do higieny intymnej dla kobiet w ciąży i połogu, preferuję Lactissimę Sorayi.

    OdpowiedzUsuń