sobota, 10 maja 2014

PLAYSHOES - PARASOLKA DO WÓZKA












 PLAYSHOES - PARASOLKA DO WÓZKA

Opis :
Multifunkcjonalna parasolka do wózka
Posiada certyfikowany filtr UV 50+
Dostępna jest w pięciu atrakcyjnych kolorach .

Fanpage :
Playshoes

Zapraszam do polubienia :)

Strona WWW :
http://www.playshoes.de/

Cena : brak informacji

Zalety :
- z dużym filtrem
- nie kiwa się przy jeździe
- bezpieczna
- wysoka jakość
- przykręcona do wózka trzyma się idealnie
- wygina się w dwóch miejscach
- dostępne w kilku kolorach
- dodatkowa wkładka do ziemi

Wady :
- nie znalazłam

Moja opinia :
Gdy dostaliśmy się do testowania parasolki do wózka tej firmy to bardzo się ucieszyłam ,choć nie wiedziałam za bardzo jaka ta parasolka będzie na żywo.Kiedyś już miałam parasolkę ale był to kompletny niewypał i szybko z niej zrezygnowałam . Tutaj parasolka doszła do nas dość szybko , ładnie zapakowana i ujawniła się w kolorze zielonym . Kolorek przypasował bo wózek mam pomarańczowo-ciemnozielony .Już po pierwszych jej testach  stwierdziłam że jest idealna .Testowaliśmy ją dużo i przy dłuższych spacerach też nie zawiodła .Na początku przykręciliśmy ją do wózka i idealnie się go trzymała , ''pokrętło'' się nie odkręcało a sama parasolka nie latała z jednej na drugą stronę pod wpływem wiatru tylko była stabilna .Rozkłada się ją bardzo łatwo a składa jeszcze łatwiej , naciskając przycisk u góry na lasce .Fajne w niej jest też to że posiada dodatkowy wkład który można wsadzić do ziemi np gdy dziecko uśnie na kocyku w ogródku, słońce na nie świeci to my wbijamy parasolkę obok do ziemi i nic już nie przeszkadza . Ogromnym plusem jest w niej także wysoki filtr przeciwsłoneczny co jest szczególnie ważny przy małych dzieciach . Parasolka wygina się w dwóch miejscach ,dzięki czemu z której strony słońce nie świeciło by na wózek to ona gwarantuje idealną ochronę . Zachęcam także do odwiedzenia strony PLAYSHOES ( link u góry ) , produkty które tam znajdziecie zaskoczą was wysoką jakościom materiałów z jakich są wykonane , co prawda jest to niemiecka strona ale z pewnością dacie sobie radę .Jeśli chcieli byście zakupić jakiś ich produkt to można je znaleźć w wielu sklepach internetowych i stacjonarnych dla dzieci .Polecam z czystym sumieniem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz