piątek, 30 maja 2014

LOVI - Laktator elektroniczny Prolactis









LOVI - Laktator elektroniczny Prolactis

Opis :
Dwufazowy laktator elektroniczny LOVI Prolactis to profesjonalne wsparcie w rozwiązywaniu problemów laktacyjnych. To także doskonały produkt dla mam aktywnych zawodowo, regularnie odciągających pokarm. Odwzorowuje naturalny dwufazowy przebieg funkcji ssania dziecka (fazę stymulacji wypływu pokarmu i fazę głębokiego ssania). Dzięki temu odciąga więcej mleka w krótszym czasie.

W zestawie:
panel sterowania
laktator z butelką 150 ml
zestaw do przechowywania pokarmu (dysk uszczelniający, nakrętka, kubeczek do pojenia)
akcesoria do odciągania manualnego
zasilacz sieciowy
torba na pasek
elementy zapasowe
Dodatkowo w prezencie:

10 sztuk wkładek laktacyjnych
Przewodnik po karmieniu piersią

Fanpage :
https://www.facebook.com/lovipolska

Zapraszam do polubienia :)

Strona WWW :
http://lovi.pl/

Cena : około 370 zł

Zalety :
- szybki
- bezpieczny
- laktator ręczny w zestawie
- dwie fazy pracy
- praktyczny
- regulacja siły ssania
- łatwy w obsłudze
- bezbolesny
- łatwy w czyszczeniu
- fajna torba
- może być na baterie
- skuteczny

Wady :
- trochę zbyt głośny
- cena

Moja opinia :
Laktator ten dostałam do testowania dzięki udzielaniu się na forum Lovi.pl . Na początku nie wiedziałam czego się spodziewać ponieważ nigdy wcześniej nie miałam przyjemności używać laktatora elektrycznego . Słyszałam o nich w większości pozytywne opinie ale sama wyobrażałam sobie to trochę inaczej - myślałam ze podłącze laktator a piersi będą opróżniane z agresywną siłą .Przyznam szczerze obawiałam sie tego . Laktator doszedł do nas dość szybko , ładnie zapakowany w zestawie z bardzo praktyczną torbą .Wyjęłam go z opakowania , zapoznałam się z instrukcją , poskładałam i zaczęłam testowanie . I ... szok , cudo pomyślałam . Jest bardzo delikatny , na początku 2 minuty stymulacji i potem głębokie ssanie. Bardzo podoba mi się również ze ma ekranik na którym jest pokazane ile czasu już odciągamy , dzięki temu z obu piersi będziemy odciągać pokarm równomiernie .Ręcznym laktatorem wyciągałam przez 40 minut tyle mleka co tym w 10 minut . Laktator ma swój specyficzny dźwięk ale mi nie przeszkadza , ale przy śpiącym dziecku raczej nie da się nim odciągać chyba ze dziecko ma mocny sen .Myślę że właśnie dlatego została do niego dołączona rączka by zmienić go w ręczny i ciszej odciągać . Ogromny plus ma u mnie za to że można go też używać na baterie bo nie  zawsze mamy gdzie podłączyć go do prądu .Jest najlepszym laktatorem jaki kiedykolwiek używałam , już wiem że najlepszy laktator to laktator elektryczny . Każda przyszła mama powinna się w taki zaopatrzyć . I tu jest mały problem bo nie każdą mamę stać na taki laktator . Cena jest trochę wysoka i sama nigdy bym go nie miała gdyby nie firma Lovi ,dzięki której go testuję .Jeśli jednak chcemy mieć dobry laktator to na prawdę warto bo się na nim nie zawiedziemy . Polecam :)

Mimo że laktator dostałam do testów to moja opinia jest jak najbardziej rzetelna :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz