środa, 14 maja 2014

DERMEDIC - Kuracja 30-sto dniowa - KREM NA NOC






DERMEDIC - Kuracja 30-sto dniowa - REGULUJĄCO-OCZYSZCZAJĄCY KREM NA NOC

Opis :
Składniki aktywne:
Kwas salicylowy, AHA+L-Arginine, Zincidone, Sensiva S.C. 50, Alantoina

Reguluje pracę gruczołów łojowych
Działa bakteriobójczo i przeciwzapalnie
Redukuje niedoskonałości, przywraca skórze zdrowy wygląd
Działa łagodząco i kojąco
Przywraca równowagę hydrolipidową
Hypoalergiczny
Rezultat: Redukuje niedoskonałości, przywraca skórze zdrowy wygląd

Fanpage :
Dermedic

Zapraszam do polubienia :)

Strona WWW :
http://www.dermedic.pl/

Cena : 30zł / 55g

Zalety :
- wydajny
- delikatny zapach
- koi
- nie uczula
- łagodzi
- dobra konsystencja
- uczucie odświeżenia
- skuteczny
- od razu czuć różnicę

Wady :
- brak

Moja opinia :
Trzeci produkt z całej kuracji 30-sto dniowej i mogę powiedzieć że mój ulubiony . Używam go od kilku tygodni i jak dla mnie jest rewelacyjny .Ale zacznijmy od opakowania , ja testuje akurat krem z kuracji 30-sto dniowej i jest tam inne opakowanie trochę niż w oryginale .Bo to większe jest z bardzo wygodną papką ale ja z tym normalnym również bardzo dobrze daję sobie radę i ma delikatny zapach .Krem ten jest koloru białego , jego konsystencja jest gładka i wystarczy na prawdę niewiele by wysmarować całą twarz ,dzięki temu jest on bardzo wydajny . Działa on bardzo szybko i już od razu po posmarowaniu czuć różnicę .Łagodzi , koi i czuć bardzo przyjemne uczucie odświeżenia a napięcie skóry które często towarzyszy po umyciu twarzy , znika od razu . Krem jest bardzo skuteczny i dobrze nawilża , gdy rano wstaję to skóra też jest dobrze nawilżona a do tego gładsza oraz oczyszczona .Niedoskonałości niemal wszystkie znikają . Jak dla mnie jest to najlepszy krem jaki używałam kiedykolwiek . Zachęcam do zajrzenia na stronę Dermedic , bo jest to bardzo ale to bardzo dobra firma .Kosmetyki które produkują są przeznaczone dla różnych typów skóry a także dla niemowląt . Każda z nas ma inną skórę i inaczej powinna o nią dbać , Dermedic ma linie kosmetyków dla każdego rodzaju skóry a to wszystko wysokiej jakości .Polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz