piątek, 23 maja 2014

MYMINKY - Apaszka z króliczkami









MIMYNKY - Apaszka z króliczkami

Opis :
Apaszka większa - materiał minky I 100% bawełna .
Zapinana na trzy napy aby mozna bylo regulowac szerokosc pod szyjka .

Fanpage :
Myminky

Zapraszam do polubienia :)

Cena : 32 zł

Zalety :
- regulacja rozmiaru
- wysoka jakość
- dwa rodzaje materiału
- kolory się nie spierają
- modna
- nie mechaci się
- dobrze wykończona
- nie podrażnia

Wady :
- cena

Moja opinia :
Bardzo fajna apaszka , która nadaje się idealnie na jesień , zimę no i wiosnę . Apaszka ta powstała z wysokiej jakości materiałów .Wykonana jest bardzo dokładnie ,czyli żadne nitki nie odchodzą , wszystkie zakończenia są idealnie a materiały które są ze sobą połączone idealnie do  siebie pasują.Bardzo podoba mi jak kolory są ze sobą połączone ale też sama kolorystyka jest wyjątkowo ładna , a co najlepsze nie spiera się w praniu i apaszka długo będzie wyglądała jak nowa. Posiada ona napki , konkretnie jej rozmiar można regulować trzy razy . Jest idealna dla maluszka ale także  może nosić ją starsze dziecko , pasuje ona do wielu ubrań a dzięki niej dziecko wygląda jeszcze modniej. Materiał minky jest z jej wewnętrznej strony ,więc gdy dotyka szyi dziecka to jej nie podrażnia a wręcz przeciwnie , dziecku jest w niej bardzo przytulnie . Córeczka bardzo lubi w niej chodzić i zauważyłam ze bardzo podobają jej się wzorki bo gdy szykuję ubranie to ona mi paluszkiem na nie pokazuje i się uśmiecha . Zachęcam również do odwiedzenia profilu Myminky bo można tam znaleźć jeszcze wiele innych produktów zrobionych z taką samą dbałością :) I z tak pięknych materiałów które dostępne są w wielu różnych wzorach . Na produkt trzeba czekać trochę dłużej niż normalnie bo z jedzie z zagranicy ale na prawdę warto .Polecam :)

4 komentarze:

  1. Popraw sobie w tytule "MIMYNKY" na MYMINKY :D

    Wadą nie jest cena. Najpierw proszę zorientować się ile kosztuje materiał minky i bawełna,a potem oszacować czy jest to drogo ,biorąc też pod uwagę ,że Pani Liwia musi jeszcze na tym zarobić,a nie tylko zwrócić sobie za koszt materiału. To jest handmade więc wliczmy koszty prądu,poświęconego czasu na szycie, nitki...itd
    Serio, to się wydaje tylko takie -zamówię, ona uszyje i jest. A potem "o matko jakie drogie,już taniej w sklepie znajdę." Tylko ,że w sklepie mają z dużych przedsiębiorstw gdzie często jest na ilość nie jakość, gdzie podatki mają niższe i upusty na materiały-często nie małe,z powodów zamówień hurtowych. :D

    Apaszka śliczna i bobasiątko :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się ze Światem Recenzji. Dokładnie tak, osoby, które nie szyją, nie kupują materiałów i innych do tego celu potrzebnych przedmiotów nie posiadają praktycznych informacji jakie to drogie hobby... Ja szyję od około marca tego roku a już mam ponad 1000zł w plecy, ale nie poddaje się i wierzę w lepsze jutro, które mam nadzieję nadejdzie ;-) Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam wiele na wydatki ale oczywiste ze jak pojdzie sie do sklepu do ktorego produkcja idzie masowo mozna kupic o wiele taniej, ja jednak stawiam na jakosc i jednak w jakims sensie niepowtarzalnosc :) Dla mnie nie jest to wygorowana cena za takie cudenko switnie zrobione i prezentujace sie super. Apaszka sliczna a bobas przesliczny :)

    OdpowiedzUsuń