poniedziałek, 26 maja 2014

MAM - Clip Love & Affection












MAM - Clip Love & Affection

Opis :
Klips do smoczka

Można go szybko i łatwo przypiąć jedną ręką do ubranek.
Elastyczny pierścień pasuje do wszystkich smoczków i gryzaków MAM.
Jest prosty w użyciu i ma atrakcyjny design.

Fanpage :
MAM

Zapraszam do polubienia

Strona WWW :
http://sklep.mambaby.pl/

Cena : 21,28

Zalety :
- wysoka jakość
- kolorowy
- wytrzymały
- można wyprać
- do wszystkiego da się przypiąć
- prosty w użyciu
- modny
- wielofunkcyjny

Wady :
- kółeczko pasuje tylko do smoczków MAM BABY

Moja opinia :
Od kąt użyłyśmy z córeczką pierwszy raz klipsa mam to postanowiłam ze rezygnuję z łańcuszków na jego korzyść . Klips ten jest super i mała go uwielbia , a że dziecku się podoba to chyba najważniejsze. Bardzo podoba mi sie jego nowoczesność i wielofunkcyjność , można odpiąć dzięki zlepowi to kółeczko sylikonowe i przypiąć np gryzaczek czy zwykły smoczek z uchwytem . Samo kółeczko pasuje tylko do smoczków MAM ,jeśli taki mamy czy kupujemy to nie ma najmniejszego problemu . Klips ma bardzo modny design , jest kolorowy i można go wyprać w pralce czy w rękach a on bardzo szybko wyschnie . Tasiemka jest odpowiednie długości i nie podrażnia twarzy czy szyi maluszka ,gdy ma smoczek w  buzi . Sylikonowy uchwyt jest bardzo trwały i można smoczek wielokrotnie wyciągać czy wkładać a on i tak będzie w stanie to znieść . A zniesie również gryzienie przez dziecko bo jak wiadomo dzieci lubią wszystko gryźć , to dlaczego miały by to ominąć :) Zachęcam również do odwiedzenia sklepu firmy i zapoznania się z ich produktami , warto ! Jest tam wiele różnych produktów ,wszystkie wysokiej jakości i wszystkie jak najbardziej bezpieczne dla dzieci .Polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz