wtorek, 27 maja 2014

DERMEDIC - Kuracja 30-sto dniowa - PREPARAT PUNKTOWY






DERMEDIC - PREPARAT PUNKTOWY

Opis :
Zmniejsza trądzikowe zmiany zapalne już po 6 h – skuteczność potwierdzona badaniami
Działa bakteriobójczo i przeciwzapalnie
Ma pozytywny wpływ na redukcję przebarwień skóry, powstałych w wyniku likwidacji zmian trądzikowych
Oczyszcza zaczopowane pory
Do terapii punktowej
Nie zawiera kompozycji zapachowej
Hypoalergiczny
Rezultat:
Widocznie zmniejsza zapalne zmiany trądzikowe już po 6 h

Fanpage :

Zapraszam do polubienia :)

Strona WWW :

Cena : około 10 zł

Zalety :
- cena
- nie uczula
- szybko działa
- skuteczny
- nie podrażnia
- łatwa aplikacja
- łagodzi
- wydajny
- wysoka jakość 
- oczyszcza

Wady :
- brak

Moja opinia :
Jest to bardzo dobry produkt , u mnie z całej kuracji zajmuje 2 miejsce - choć czasem wydaje mi się ze powinien być na pierwszym :) Preparat ten jest w małym opakowaniu ,wszędzie się zmieści ale trzeba tu też zaznaczyć ze jest rzadkiej konsystencji i właśnie dla tego jest bardzo wydajny . Cena jest niska więc produkt jak najbardziej dostępny dla każdego .Przejdźmy więc do najważniejszego czyli do jego skuteczności . Czy jest skuteczny ? O tak :) Idealnie działa na podskórnia , ja smaruję na noc i rano widzę już dużą poprawę . Dla mojej cery nadaje się idealnie , bardzo szybko usuwa niedoskonałości i przebarwienia ,ale własnie na wypryski działa cuda .To jest produkt jakiego szukałam :) I jemu będę z pewnością wierna :) Zachęcam również do zapoznania się z firmą Dermedic i innymi  ich produktami . Możecie tam znaleźć każdy rodzaj kosmetyku do każdego rodzaju skóry , a to wszystko na prawdę skuteczne .Polecam !!

Podsumowanie kuracji 30-sto dniowej :
Cała kuracja to 4 produkty ( każdy już opisywaliśmy ) . Kuracja jest bardzo dobrym sposobem na oczyszczenie twarzy, a używana w komplecie na prawdę potrafi zdziałać cuda .Ja próbowałam każdego produktu z osobna i jest bardzo dobry efekt ,a stosując je razem zauważyłam jeszcze większą poprawę skóry .Kuracja wystarcza na trochę więcej niż 30 dni i jest idealna dla osób które chcą wypróbować kosmetyki przed ich kupnem w rzeczywistych rozmiarach :) A kosztuje około 40 zł. Polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz