poniedziałek, 19 maja 2014

MAM - MAM Perfect 6+








MAM - MAM Perfect 6+

Opis :
Najcieńszy (2.78mm) smoczek na świecie!

Dento-Flex® - 60% cieńsza i cztery razy bardziej miękka szyjka smoczka1
wyjątkowo delikatny dla skóry dziecka
ortodontyczny kształt smoczka
w zestawie pudełko na smoczek
zatwierdzony przez ICMRS2
NOWOŚĆ! Funkcja samosterylizacji w mikrofalówce

Smoczek MAM jest nieodłącznym elementem pełnego zajęć dnia niemowlaka. Jest idealnie dopasowany i pozwala się odprężyć.  W celu spełnienia najwyższych wymagań smoczki są opracowywane w ścisłej współpracy z projektantami i lekarzami-dentystami.  Projektanci MAM zaprojektowali smoczki w różnych rozmiarach, zapewniające maksymalny komfort na różnych etapach rozwoju niemowlaka.  Przemyślane wzornictwo zapewnia idealne dopasowanie smoczka. Smoczki MAM dzięki swojej anatomicznej budowie przyczyniają się do prawidłowego rozwoju szczęki.

Fanpage :
MAM

Zapraszam do polubienia :)

Strona WWW :
http://sklep.mambaby.pl/

Cena : 27,51 (obecnie w promocji z 24.75)

Zalety :
- posiada specjalne pudełeczko
- ładny
- cienki
- miękki
- bezpieczny
- delikatny
- nie powoduje wad zgryzu
- nie powoduje odparzeń na twarzy przy nadmiernym ślinieniu się

Wady :
- cena
- mały wybór wzorów

Moja opinia :
Używamy tego smoczka już od jakiegoś czasu ,jestem bardzo zadowolona a córeczka jeszcze bardziej . Już na samym początku spodobało mi się dołączone pudełeczko do przechowywania i sterylizacji smoczka , jest bardzo przydatne . Gdy go wyciągnęłam z opakowania to moją uwagę zwrócił jego cienki kształt , dzięki któremu już się nie martwię że córka będzie miała wady zgryzu czy wady wymowy . Silikon z którego są jest bardzo miękki , córeczka ma już kilka ząbków i dużo gryzie a jego nie udało się jeszcze je przegryźć .Jest to duża zaleta jak dla mnie bo są smoczki które dziecko przegryza a jest to ryzyko dla życia .Smoczek ten nie ma uchwytu jak to właśnie w nowoczesnych smoczkach .Można do niego jednak dokupić zawieszkę z którą będzie wyglądał jeszcze lepiej , jednak zawieszka do niego pasuje tylko z tej samej firmy czyli MAM ( opiszemy ą w przyszłym tygodniu ) . Smoczek ma dosyć ciekawą grafikę i dostępny jest w ładnych kolorach choć mógł by być większy wybór wzorów z tego rodzaju. Mała w smoczku chodzi kilka godzin dziennie ,między innymi do spania , na spacery i czasem w domu więc ten sprawdza się idealnie . Mimo wszystko myślę że cena jest trochę zbyt wysoka i nie każdego było by stać na taki smoczek .Jednak żałuję ze nie miałam go wcześniej gdy córeczka zaczęła ząbkować .Wtedy bardzo się śliniła i pojawiały się takie chrostki przez smoczek na jej twarzy a ten jest mało zabudowany ,nie miało by to miejsca . Zachęcam do zapoznania się z innymi produktami tej firmy bo warto , jest to bardzo dobra firma i chyba wszystkim znana . Polecam :)

1 komentarz: