piątek, 30 maja 2014

CUTE LOOK - chustka piratka






CUTE LOOK - chustka piratka

Opis :

Czapeczki są wykonane z bawełny. Zwykle piratki to wiązane chusty, w tym modelu dla wygody zakładania małym dzieciom zastosowano rozwiązanie z wszytą delikatną gumką.

Obwód bez rozciągania to 39cm, można rozciągnąć do wymiaru 53cm. Polecam dla dzieci, zarówno dla chłopców jak i dziewczynek, w wieku od 10 miesięcy do ok. 3 lat!

Fanpage :
Cute-Look

Zapraszam do polubienia

Strona WWW :
http://www.cutelook.pl/

Cena : 10,50

Zalety :
- wygodna
- modna
- cena
- idealna na lato
- bawełniana
- wysoka jakość
- ładne kolory
- ciekawy krój
- rozciągliwa
- dobrze leży

Wady :
- brak

Moja opinia :
Tym razem zapoznam was z chustką piratką od CUTE LOOK ,na prawdę bardzo fajny produkt . Gdy zobaczyłam produkt w opakowaniu to myślałam ze będzie to coś nudnego , nie wartego uwagi ale gdy odpakowałam je to od razu zmieniłam zdanie . Chustka którą zobaczyłam zaskoczyła mnie swoim nietypowym uszyciem , dokładnym i idealnie wykończonym . Materiał wysokiej jakości w bardzo kolorowym i modnym wzorze .Jest ona rozciągliwa ponieważ z tyłu ma wszystkie gumki ,więc rośnie razem z dzieckiem . Bardzo dobrze leży na główce dziecka jej nie uciskając oraz się z niej nie zsuwa .Można ją znaleźć we wzorach i kolorach dla dziewczynek i dla chłopców :) Zachęcam również do zapoznania się z innymi pięknymi produktami od Cute look bo warto , wszystkie robione są z sercem i wielką starannością . Polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz