środa, 28 maja 2014

BANGLA.PL - CANPOL - Wkładki laktacyjne







BANGLA.PL - CANPOL - Wkładki laktacyjne

Opis :
Nowe ulepszone jednorazowe wkładki laktacyjne standard w odróżnieniu od dotychczas dostępnych w ofercie standardowych wkładek posiadają wkład żelujący zapewniający wyjątkowe poczucie suchości przez długi czas.

BARDZO MIĘKKIE
Materiały, z których wykonana jest wkładka są bardzo miękkie i delikatne. Dzięki temu nie podrażniają delikatnych piersi mamy.

CHŁONNE i KOMFORTOWE
Posiadają wkład żelujący oraz warstwę izolującą wilgoć, które zapewniają poczucie suchości  i świeżości na długi czas.

WIELOWARSTWOWE I ODDYCHAJĄCE
Składają się z 3 warstw: warstwy zabezpieczającej przed przeciekaniem, warstwy izolującej wilgoć i oddychającej warstwy zewnętrznej.

PAKOWANE ODDZIELNIE
Każda para wkładek jest zapakowana w foliowy woreczek,  co zapewnia odpowiedni poziom higieny i wygodę zarówno w domu jak i poza nim.

ZAPEWNIAJĄCE WYGODĘ
Posiadają samoprzylepny pasek utrzymujący wkładkę na właściwym miejscu.

Strona WWW :
http://www.bangla.pl/

http://canpolbabies.com/pl/

Cena : około 12 zł za 40 szt

Zalety :
- chłonne
- cienkie
- dobrze przylegają
- nie odklejają się
- zapakowane po 2 szt
- miękkie
- wygodne
- nie uczulają
- wysoka jakość
- nie uczulają
- delikatne

Wady :
- nie znalazłam

Moja opinia :
Wkładki te dostałam do testowania dzięki serwisowi Bangla.pl . Gdy dostałam wkładki te to miałam mieszane uczucia ponieważ kiedyś miałam już przyjemność używać wkładek Canpola i nie były zbyt dobre , ale te są odnowione - wkładki 2014 :) Opakowanie bardzo ładne a wkładki w nim bardzo higienicznie zapakowane , po 2 sztuki .Z jednej strony samoprzylepny pasek który jest lepszy niż kiedyś bo nie pozwala wkładką przesuwać się w staniku .Wkładki są prawie nie wyczuwalne w staniku bo są cienkie ale za to bardzo chłonne i przepuszczają powietrze . Wkładki nie rozwarstwiają się i nie zostawiają po sobie śladu ani na ciele ani na bieliźnie. Musze powiedzieć ze spełniły moje oczekiwania w 100% .Co prawda testowałam je przy normalnej laktacji ,ale sprawdziły się idealnie .Nie wiem jak sprawdziły by się przy nawale mlecznym, wydaje mi się że by przemokły po jakimś czasie, ale chyba nie ma takich co by nie przemokły ( przynajmniej takich nie znam ).Polecam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz