sobota, 17 maja 2014

CUTE LOOK - Czapka z kwiatkiem










CUTELOOK - Czapka z kwiatkiem 42-52cm

Opis :
Czapeczki z dużym ozdobnym kwiatem .Wykonane są z bawełny (97%) i elastanu (3%), posiadają dwie warstwy materiału i naszyty ozdobny kwiat z kryształkiem w środku.

Wymiary to: obwód całkowity bez rozciągania 40cm, po rozciągnięciu 50-52cm, wysokość 20cm.
Średnica kwiatka to około 15-16cm.

Czapeczki polecam dla dziewczynek w wieku od 9 miesięcy do około 5 lat! Długość czapeczki można regulować poprzez podwinięcie brzegów .Każda czapeczka posiada ozdobne opakowanie w postaci woreczka z organzy - 1) praktyczne rozwiązanie do przechowywania zapewniającego ochronę kwiatka przed pognieceniem 2) idealny, gotowy prezent.

Fanpage :
Cute-Look

Zapraszam do polubienia :)

Strona WWW :
http://www.cutelook.pl/

Cena : 27,50

Zalety :
- dobrze leży
- idealna na prezent
- wysoka jakość
- ozdobna
- na co dzień i na sesje
- mocno przyczepiony kwiatek
- po praniu taka jak przed
- pasuje przez kilka sezonów

Wady :
- nie znalazłam

Moja opinia :
Przepiękna czapeczka , muszę zaznaczyć to na samym początku .Na żywo wygląda jeszcze lepiej niż na zdjęciach . Czapeczka jest bardzo ładnie zapakowana w ozdobnej torebeczce , dzięki temu idealnie nadaje się na prezent . Sama czapeczka jest z wysokiej jakości materiału z pięknym dużym kwiatem .Dziecko może w niej chodzić na co dzień ale także czapeczka będzie dobrze wyglądała jako dodatek do sesji zdjęciowych .Jest ona też bardzo dobrze uszyta , z żadnej strony nie wychodzą szwy a wszystko jest idealnie wykończone . Córka gdy zobaczyła czapeczkę to od razu jej się spodobała ,a szczególnie jej piękny ozdobny kwiatek . Mała wie co dobre :D Założyłam jej czapeczkę i wyszłyśmy na spacer.Tam ciągle ktoś nas zatrzymywał i mówił jaka śliczna czapeczka , gdzie można ją dostać , że córka cudownie w niej wygląda itp .Byłam pod ogromnym wrażeniem bo nie wiedziałam ze aż tak ludzie będą ją zauważać :) Gdy miałam wyprać czapeczkę po raz pierwszy trochę się obawiałam ze kwiatek odleci .Odwróciłam czapeczkę na odwrót i włożyłam do pralki :) po praniu kwiatek nie odleciał a nawet nie zaczął się odklejać . Sama czapeczka również po praniu wyglądała dobrze bo tak jak przed . Czapeczki dostępne są także w wielu innych kolorach . Zachęcam do zapoznania się z ofertą na allegro i do polubienia na fanpage ,bo na prawdę warto .Można tam znaleźć wiele tak cudownych produktów , między innymi np. opaseczki . Wszystko jest prześliczne . Polecam :)

1 komentarz:

  1. Muszę przyznać, że nawet dorosła kobieta by się takiego kwiatka na czapce nie powstydziła. Ja chyba mam nawet takie czapki gdzie znajdę na nich różne kwiaty. Natomiast gdy noszę kapelusze damskie https://hatfactory.pl/4-kapeluszekapelusze-damskie to najbardziej podoba mi się to, że są one wykonane z bardzo wysokiej jakości materiału.

    OdpowiedzUsuń