poniedziałek, 17 marca 2014

Wszystko dla Maluszka - body






Body - długi rękaw ze sklepu ''Wszystko Dla Maluszka''

Opis :
Kolorowe body dla dzieci długi rękaw w rozmiarze 86.
Ubrania z atestowanej bawełny pierwszej jakości, polskiego producenta.
Delikatny i miękki w dotyku materiał nie płowieje i nie farbuje podczas prania.
Skład materiału: bawełna 100%

Posiada certyfikaty jakości:
- bezpieczny dla człowieka
- bezpieczny dla niemowląt
- przyjazny dla człowieka

Body zapinane są na atestowane napki przy szyjce i w kroku.
Wygodny fason ubrania zapewnia swobodę ruchów dziecka.
Atrakcyjne wzory i kolory body spodobają się zarówno dzieciom jak i rodzicom.

Dane techniczne
Wiek w miesiącach  12 - 18
Długość całkowita  44 cm
Szerokość pod paszkami  26 cm
Długość rękawka od paszki 22 cm

Producent : Dartomik

Fanpage :
Wszystko dla Maluszka

Zapraszam do polubienia :)

Strona WWW :
http://wszystkodlamaluszka.com.pl/

Cena : nasz rozmiar 86 - 10.99

Zalety :
- bezpieczny dla dzieci
- żywe kolory
- wysoka jakość
- posiada napki
- nie zmienia wyglądu po praniu
- starannie uszyte
- dobrze leży
- cena

Wady :
- nie znalazłam

Moja opinia :
Body z długim rękawem ze sklepu ''Wszystko Dla Maluszka'' od początku gdy pierwszy raz je zobaczyłam to mi się spodobało .Na początku  urzekły mnie jego kolory które są jeszcze piękniejsze niż na zdjęciu ,są bardzo żywe ,nie nudzą a po praniu są takie jak przed co bardzo
 mi się podoba .Większość ubranek dziecięcych szybko blaknie i traci kolory a to właśnie nie . Bardzo podoba mi się tez to jak starannie jest uszyte ,wszystko przeciągnięte trzy razy nitką . Zapinane jest na tzw.napki,które bardzo ułatwiają ubieranie dziecka .Wzór w kolorowe kółka bardzo przyciąga wzrok :) Materiał przyjemny w dotyku ,bardzo miękki ,gdy założyłam to body córeczce to zauważyłam ze czuła się w nim bardzo dobrze .Body nie krępowało jej ruchów i dawało pełną swobodę .Na stronie firmy można znaleźć także to body w różnych rozmiarach a także różnych, bardzo ładnych wzorach .Prócz body każda mama dla swojego dziecka znajdzie tam różne piękne ubrania w atrakcyjnych cenach .Bardzo polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz