piątek, 7 marca 2014

Max Factor, Excess Volume






Max Factor, Excess Volume Extreme Impact ( pogrubiający tusz do rzęs )

Opis :
Zaprojektowana dla kobiet zawiedzionych dostępnymi na rynku maskarami zwiększającymi objętość, Excess Volume to połączenie bazy nadającej rzęsom niesamowitą objętość z intensywnie czarnym lakierem, które sprawi, że Twoje rzęsy nie przejdą niezauważone.
Baza – Ekstremalna objętość: Formuła zwiera woski, ciemne pigmenty i sferyczne cząsteczki, które nadają rzęsom niesamowitą objętość. Ta formuła, w połączeniu z największą szczoteczką Max Factor gwarantuje świetny efekt.
Top – Lakier pogłębiający kolor: Lakier w kolorze głębokiej, połyskującej czerni jest lżejszy niż baza i świetnie rozprowadza się na już pomalowanych rzęsach od nasady aż po końce. Nie usuwa, ani nie rujnuje warstwy zbudowanej za pomocą bazy pod spodem. Żelowa formuła dodatkowo pogrubia i wygładza rzęsy utrwalając efekt końcowy.

Fanpage :
MaxFactorPolska

Zapraszam do polubienia :)

Strona WWW :
http://www.maxfactor.pl

Cena : około 55 zl

Zalety :
- pogrubia
- wydłuża
- trwały
- grube szczoteczki
- poręczne opakowanie
- nie kruszy się
- nie skleja

Wady :
- cena

Moja opinia :

Byłam ciekawa jaki ten tusz będzie w praktyce i udało się bo załapaliśmy się do testowania .Gdy go dostałam to od razu spodobało mi się jego grube opakowanie ,bardzo takie lubię bo są poręczne .Z dwóch stron szczoteczki są ponumerowane i wiadomo której użyć najpierw :) Więc zaczęłam malowanie pierw numerem 1 ,potem numerem 2. I końcowy efekt bardzo mi się spodobał bo często taki efekt mam gdy użyję trzech tuszy do rzęs.Tusz niby pogrubiający ale moje rzęsy także się wydłużyły oraz podkręciły ,czyli wyszło 3w1 :) Do tego głęboka czerń tuszu bardzo mi się podoba. Ze zmywaniem problemu nie miałam ale myślę ze to zależy od płynu micelarnego. Cena jak dla mnie jest bardzo wysoka jak za tusz do rzęs ale w sumie tu mamy jakby efekt dwóch tuszy a do tego bardzo dobra firma :) Do moich rzęs jest idealny .POLECAM :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz