środa, 5 marca 2014

BabyOno - pozytywka








BabyOno Pozytywka chłopiec marynarz

Opis:
EDUKACYJNA I WIELOZADANIOWA :
- rozwija zmysły wzroku ,zawadiacka postać marynarzyka z pewnością przypadnie do gustu małym  a granatowo-czerwone ubranko przyciąga uwagę i utrwala znajomość podstawowych barw.Dzięki podobieństwu do postaci ludzi uczy rozpoznawania sylwetek, koszulka i spodenki marynarza wykonane są z miękkich materiałów
- rozwija zmysł słuchu ,dźwięki pozytywki uczą rozróżniania natężenia dźwięków
- wzbudza zainteresowanie dziecka i skupia jego uwagę, działa na dziecko kojąco, uspokajająco, wyciszając je i pomagając zasnąć
- uśmiechnięta minka sprzyja pozytywnym emocjom
Ubrana kolorowo zabawka może stać się przyjacielem zarówno podczas spacerów, jak i w domu - praktyczny uchwyt ułatwia mocowanie.
Pociągnięcie za czerwony element, który dla ząbkujących maluchów stanowić może niezastąpiony gryzak, aktywuje spokojną melodię pozytywki

Cena : około 40 zł

Fanpage :

Zapraszam do polubienia :)

Strona WWW:
 http://www.babyono.com/
Wymiary : 30 cm

Zalety :
- miła w dotyku
- kolorowa
- ciekawy wygląd
- ładna
- klips który wszędzie można przypiąć
- miła melodyjka
- prosta w użyciu

Wady :
- Nie znalazłam

Moja opinia :
Zabawka bardzo się sprawdza nie tylko jej wygląd podoba się chłopca ale także zachwyciła moją córeczkę , jej małą kuzynkę i nawet 4 letniemu Adrianowi się spodobała .Adrian ma 4 lata i zabiera nam zabawkę, przebiera się za pirata i ciągle się z nią bawi. To chyba najważniejsze by dzieciom się podobała a tak jest jak widać . Mi także się bardzo spodobała i jestem pod wielkim wrażeniem w jaki zachwyt wprowadza inne mamy .Wyobraźcie sobie tą sytuacje : idę ulicą ,mała zaczyna marudzić a ja zapinam pozytywkę na wózku ,pociągam za czerwony element ,włącza się pozytywka i nagle mała się uspokaja. Mijające mnie mamy (a były akurat dwie) podchodzą i zachwycają się pozytywką .Jedną spotkałam wczoraj i również miała taką pozytywkę na wózku  Pozytywka nadaję się już od urodzenia i jest na bardzo długo bo nawet przedszkolakom się spodoba. Jest to coś co polecam każdej mamie z jak najbardziej czystym sumieniem  Chciałam powiedzieć ze warto zainwestować w lepszą firmę taką jak BabyOno .Zabawki będą wytrzymalsze a w niektórych sklepach jest także na nie gwarancja .Na pewno każda mama i tata znajdą coś dla swojej pociechy w ich sklepie    ( strona jest odnowiona i bardzo zachęcająca) Polecam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz