sobota, 22 marca 2014

BabyOno - pas poporodowy






Poporodowy pas brzuszny - BabyOno

Opis :
Poporodowy pas brzuszny jest przeznaczony dla kobiet po porodach fizjologicznych, jak również operacyjnych (cesarskie cięcie) w celu  wzmocnienia nadmiernie rozciągniętych powłok brzusznych oraz zmniejszenia ryzyka występowania przepukliny. Pas łagodzi bóle rany pooperacyjnej, daje poczucie bezpieczeństwa i komfort oraz ułatwia wcześniejsze wykonywanie ćwiczeń gimnastycznych wzmacniających mięśnie brzucha.

POPORODOWY PAS BRZUSZNY:

- wzmacnia nadmiernie rozciągnięte powłoki brzuszne po porodzie
- zapobiega wystąpieniu przepukliny pooperacyjnej
- łagodzi bóle rany pooperacyjnej dając poczucia bezpieczeństwa
- ułatwia wczesne wykonywane ćwiczeń gimnastycznych wzmacniających mięśnie brzucha

ROZMIARY:

XS - <80 cm
S - 80-90 cm
M - 91-100 cm
L - 101-110 cm
XL - 111-120 cm
XXL - 121-140 cm

Fanpage:
BabyOno

Zapraszam do polubienia :)

Strona WWW:
http://www.babyono.com/

Cena : 54.99

Zalety :
- trwały
- skuteczny
- wygodny
- wygląd
- różne rozmiary
- elastyczny
- cena
- jakość

Wady :
- nie znalazłam

Moja opinia :
Więc tak ,o pasie tym usłyszałam już po porodzie , przy wypisie ze szpitala .Lekarz wspomniał ze w najbliższym czasie powinnam zakupić właśnie taki pas, ponieważ miałam CC a dzięki niemu macica szybciej się obkurczy oraz blizna lepiej się zagoi .Miałam go nosić przez cały połóg
a jeśli będę chciała to nawet więcej .Zaczęłam więc dzwonić po medycznych sklepach i wszystkie pasy co tam były to okolice 100 zł . Nie każdego na to stać .Szukałam więc dalej i natrafiłam na ten pas z BabyOno . Zobaczyłam cenę i bez wahania go zakupiłam . Gdy pierwszy raz go założyłam to od razu byłam zadowolona bo bardzo dobrze trzymał brzuch ,a do tego jakość materiału jest wysoka co bardzo mi odpowiada .Pas nosiłam około 2 miesiące i brzuch bardzo szybko zrobił się taki jak przed porodem a oprócz tego blizna bardzo ładnie się zagoiła . Pas był prany dość często bo wiadomo ze jak człowiek nosi go cały dzień to się poci . Jest dalej w bardzo dobrym stanie i na pewno będzie przydatny po kolejnym porodzie .Od porodu miną już jakiś czas a pas dalej czasami mi służy ,zakładam go by mieć lepszą figurę pod sukienkę czy bluzkę .BabyOno jest firmą która posiada szeroki wybór produktów , więc zachęcam do zapoznania się z nimi .Każda ciężarna i młoda mama znajdzie coś dla siebie i swojego dziecka .Pas w szczególności POLECAM .Idealy jest również po porodzie naturalnym :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz