czwartek, 6 marca 2014

Nikwax - Sandal Wash




Sandal Wash firmy Nikwax

Opis :
Nikwax Sandal Wash to środek czyszczący z aplikatorem gąbkowym do sandałów .Zaprojektowany do bezpiecznego czyszczenia, usuwa przykre zapachy z kadego typu sandałów - ze skóry, tkaniny oraz tworzyw sztucznych, pozostawiając świeży zapach. Idealny do sandałów ze skóry, tkaniny oraz materiałów syntetycznych.Sandały należy czyścić zawsze kiedy były noszone w ciepłych wilgotnych warunkach, lub kiedy zrobią się brudne i zaczną wydzielać przykry zapach.

Sposób użycia :
1.Spłukać sandały czystą wodą.
2.Strząsnąć wodę przed użyciem środka, nacisnąć aplikator gąbkowy aby odbezpieczyć blokadę.
3.Nanieść obwicie na czyszczony obszar.
4.W przypadku większych zabrudzeń użyć sztywnej szczotki (np.: szczotki do paznokci).
5.Spłukać dokładnie czystą wodą.
6.Suszyć z dala od źródeł ciepła.

Uwaga:
Może zmywać kolory, należy najpierw przetestować na ukrytym miejscu.

Fanpage :
nikwax.waterproofing

Zapraszam Wszystkich do polubienia

Strona WWW :
http://www.nikwax.com/pl-pl/

Cena : około 25 zł

Zalety :
- łatwy w użyciu aplikator gąbkowy
- bezpieczne
- usuwa przykre zapachy
- usuwa bakterie
- ładnie pachnie
- skuteczne

Wady :
- może zmywać kolory

Moja opinia :
Na początku przed samym użyciem nie byłam pewna czy ten środek czyszczący zadziała .Nigdy nie słyszałam o specjalnym środku do czyszczenia sandałów więc byłam zaskoczona. Trzeba było sprawdzić czy na prawdę działa . Zapoznałam się więc dokładnie ze sposobem użycia opisanym na opakowaniu i zastosowałam się do niego . Opukałam wodą , nałożyłam środek i zmyłam . I powiem wam moje drogie czytelniczki że zadziałało U mnie akurat na sandałach było kilka zabrudzeń i dzięki temu środkowi do czyszczenia nie ma po nich śladu Na opakowaniu napisane jest też że środek może zmywać czy zmieniać kolory u mnie na szczęście nie było z tym problemów . Sandały wyglądają bardzo dobrze Środek poradzi sobie również z większymi zabrudzeniami I co jeszcze bardzo ważne to ten środek nie był testowany na zwierzętach a także że usuwa również bakterie Polecam jeśli również macie takie sandały ,nie tylko jeśli są zabrudzone ale także właśnie by pozbyć się bakterii czy przykrego zapachu .Zapraszam więc na stronę firmy a tam znajdziecie jeszcze
wiele innych środków do czyszczenia np obuwia ,skóry , lin itp .Polecam serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz