środa, 5 marca 2014

Dermedic




HYDRAIN3 – PŁYN MICELARNY H2O firmy DERMEDIC
- hipoalergiczny z wodą termalną

Opis :

Dla skóry wyjątkowo wysuszonej, wymagającej intensywnej pielęgnacji nawadniającej .Woda jest niezbędna jest do prawidłowego funkcjonowania organizmu, a jej niedobór w organizmie powoduje odwodnienie,co uniemożliwia prawidłowe funkcjonowanie jego poszczególnych układów. To z kolei wiąże się z zaburzeniem procesów życiowych. Nawet niewielki niedobór wody w skórze może doprowadzić do poważnych zakłóceń w procesach odnowy tkankowej i rozregulowania systemów ochronnych. Dermokosmetyki Dermedic z serii HYDRAIN3 Hialuro to kompletna terapia nawilżająca do stosowania w pielęgnacji nawadniającej skóry odwodnionej bądź suchej, każdego typu. Płyn micelarny H2O zmywa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia ,pozostawiając uczucie świeżości i czystości - micele estrów kwasów tłuszczowych `przyciągają` zanieczyszczenia bez potrzeby nadmiernego tarcia skóry wacikiem. Nie podrażnia oczu - hypoalergiczny - czystość, jaką daje woda termalna nie powoduje podrażnień. Nie wysusza skóry jak inne środki myjące - Hyaluronic Acid - kwas hialuronowy, kompleks Hydroveg VV - zmiękczają i utrzymują nawilżenie warstwy rogowej skóry.Nie zatyka porów.Jest neutralny dla oczu. Nie pozostawia filmu na skórze.

Cena : około 20 zł

Fanpage :
Dermedic

Zapraszam wszystkich do polubienia

Strona WWW :
http://www.dermedic.pl/pl/

Zalety :
- zapach
- nie podrażnia oczu
- skuteczny
- nie wysusza
- nie zatyka porów
- wygodna butelka
- nawadnia
- skład
- hipoalergiczny
- wydajny

Wady :
- cena ( bez promocji )

Moja opinia :
Powiem wam że ten płyn micelarny mnie strasznie zaskoczył bo nie spodziewałam się po nim takiego działania a według mnie jest najlepszy jaki używałam . Po pierwsze już po nalaniu na wacik czuć bardzo przyjemny zapach i utrzymuję sie chwilę po zmyciu makijażu Nie podrażnia twarzy a szczególnie oczu co inne płyny robią już po pierwszym nałożeniu ,jest bardzo delikatny co jest ogromnym plusem dla mojej delikatnej i suchej skóry .W innych płynach micelarnych trzeba się trudzić by zmyć makijaż a szczególnie kredkę do oczu w moim przypadku a tu kilka razy przejadę i kredka zmyta ( nie trzeba mocno trzeć ) choć słyszałam ze nie na wszystkie kredki tak działa Idealnie nadaje się również do oczyszczania twarzy rano,skóra staje się nawilżona i lepiej nakłada się makijaż . Nie ma do czego się przyczepić szczerze mówiąc to ewentualnie cena która bez promocji to około 20 zł ale rozglądałam się w różnych sklepach i znalazłam za 11.50 w promocji więc bardzo tanio jak za kosmetyk takiej dobrej firmy. Ja polecam ten płyn micelarny i sama zostaję z nim na dłużej bo dla mnie lepszego nie ma Polecam również do zaglądnięcia na stronę firmy, można dowiedzieć się o innych kosmetykach tej firmy ... sama chyba wypróbuje jeszcze inny produkt Polecam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz