czwartek, 27 marca 2014

LICHTENA - PŁYN MYJĄCY





LICHTENA - PŁYN MYJĄCY DO CIAŁA I TWARZY

Opis :
Płyn myjący  do codziennej pielęgnacji ciała i twarzy. Przeznaczony do delikatnej i wrażliwej skóry.Działanie łagodzące i ochronne, wysoka tolerancja, nie zawiera związków parabenu (konserwantów).

Innowacyjny środek zawierający opatentowane, delikatne środki powierzchniowo czynne które wspomagają działanie kwasu glicyryzynowego, aktywnego składnika z wyciągu z lukrecji, znanego z natychmiastowego działania łagodzącego i redukującego zaczerwienienie i podrażnienie skóry wrażliwej.Płyn delikatnie pieniący, uwzględnia pH skóry i zawiera bogatą ilość zmiękczających ekstraktów roślinnych, które tworzą warstwę ochronną i sprawiają, że skóra jest delikatna i nawilżona. Ryzyko alergii jest zminimalizowane dzięki formule wolnej od parabenów i lauretosiarczanów sodowych (SLES - Sodium Laureth Sulfate).Niezwykle delikatny, idealny do codziennej pielęgnacji ciała i twarzy, również dla dzieci.Testowany dermatologicznie.

LICHTENA® płyn myjący to dermokosmetyk o działaniu łagodzącym, przeznaczony do wrażliwej i skłonnej do podrażnień skóry już od pierwszych dni życia.

SPOSÓB UŻYCIA:
Ciało: stosować codziennie bezpośrednio na zwilżoną skórę lub za pomocą gąbki, masować, a następnie spłukać.
Twarz: zwilżyć wodą, wlać na dłoń niewielką ilość płynu i masować zwilżoną skórę twarzy. Spłukać.

Fanpage :
Lichtena

Zapraszam do polubienia :)

Strona WWW :
http://www.lichtena.info.pl/

Cena : około 45 zł

Zalety :
- dla dzieci i dorosłych
- bardzo delikatny
- testowany dermatologicznie
- skuteczny
- miły zapach
- wydajny
- wygodne opakowanie
- lekko się pieni

Wady :
- cena

Moja opinia :
Dużo czytałam na temat tych kosmetyków ,większość opinii na ich temat była bardzo pozytywna ale nie bardzo wiedziałam czy to jest prawdą .Zaczęłam więc go testować i już po pierwszym umyciu twarzy mile sie zaskoczyłam .Zapach bardzo przyjemny ,unosił się w okolicy twarzy jakiś czas do tego bardzo miła i delikatna konsystencja płynu która po nałożeniu na twarz lekko się pieniła . Po kilku dniach używania tego produktu zaczęłam zauważać pierwsze zmiany na mojej twarzy . Pierwszym co zauważyłam było wygładzenie potem nawilżenie :) Bardzo jestem również zadowolona z tego że nie było żadnych skutków ubocznych typu alergia co po większości kosmetyków tego rodzaju objawia się u mnie już po pierwszym myciu bo mam skórę delikatną i skłonną do alergii . Córeczce również myłam tym delikatnym płynem buzię ,bo dlaczego nie skoro jest juz od pierwszych dni życia .Jej skora również bardzo dobrze zareagowała nawet była bardziej miękka . Polecam również inne produkty tej firmy szczególnie jeśli macie problemy z cerą ,trądzikiem czy zaczerwienieniami .Polecam :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz