czwartek, 6 marca 2014

DULAMBIE MONIKA LACH












Susanna - sukienka - Dulambie Monika Lach

Opis :
model "Susanna".
Sukieneczka jest w kolorze białym.
Karczek sukienki wykonany jest z gładkiej tafty.
Cały karczek podszyty jest delikatną bawełną.
Dół sukienki składa się z haleczki oraz warstwy wierzchniej - nic nie prześwituje.
Haleczka wykonana jest z gładkiej tafty.
Na wierzchu doszyte są falbanki z tiulu.
Każda falbanka składa się z czterech warstw.
W pasie sukieneczka ozdobiona jest różowym paskiem z satyny oraz kokardką.
Z tyłu sukienka zakończona jest na gładko - zapinana na małe, płaskie guziczki.
Sukieneczkę można założyć bezpośrednio na ciałko lub ubrać na bluzeczkę albo body.
Sukienka pięknie się układa.
Idealnie nadaje się na wszelkiego rodzaju uroczystości:
chrzest, roczek, wesele i inne okazje.
Jest to również śliczne ubranko do wszelkiego rodzaju sesji zdjęciowych.

Fanpage :
Dulambie-Monika-Lach

Zapraszam do polubienia :)

Strona WWW :
http://dulambie.blogspot.com/

Cena : około 185 zł

Zalety :
- staranne wykonanie
- dobrze leży
- wysoka jakość
- piękna
- idealnie dobrane materiały
- lekka
- nie gniecie się

Wady :
- nie znalazłam

Moja opinia :

Dziś nadszedł dzień by opisać piękną sukieneczkę ''Susanne'' od Dulambie Monika Lach . Sukieneczka miło mnie zaskoczyła swoim wyglądem ponieważ pięknie się prezentuje .Od razu gdy ją zobaczyłam musiałam przymierzyć córeczce ... i jeszcze bardziej mnie zachwyciła. Córka jest dla mnie małą księżniczką a ta sukieneczka pokazała to najlepiej jak pokazać można to było .Materiał jest idealnie dobrany, góra gładziutka a dół z tiulu ,między nimi zaś jest piękna ozdobna wstążeczka co w połączeniu ze sobą wygląda przepięknie .Wszystko dokładnie szyte i bez wystających nitek .Wad żadnych nie znalazłam prócz trochę wysokiej ceny .Ale moim zdaniem ta sukieneczka jest warta tej ceny więc w wadach nie będę tego pisać.Opis jej w 100% się zgadza ,wiem to bo wszystko starałam się sprawdzić. Sukieneczka idealnie nadaję się na różnego rodzaju uroczystości takie jak : chrzest ,urodziny ,wesele itp .Sukieneczka idealna będzie również na sesję zdjęciowe wykonywane w studiu ,w domu czy w plenerze . Każda dziewczynka która ją założy od razu będzie wyglądała jak księżniczka . Na prawdę bardzo polecam bo sukieneczki i inne produkty od Duamble Monika Lach na prawdę potrafią skraść serce .Zapraszam więc na ich fanpage czy blog :) Polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz