niedziela, 16 marca 2014

BabyOno - piszczek


ZABAWKA PISZCZĄCA OSIOŁEK od BabyOno

Opis :
EDUKACYJNA I WIELOZADANIOWA:
- rozwija koordynację wzrokowo-słuchowo-ruchową
- dźwięk piszczka wzbudza zainteresowanie dziecka i uczy związków przyczynowo-skutkowych
- pomaga ćwiczyć motorykę i umiejętności manualne dziecka (chwytanie, przekładanie itp.)
- różnorodność kolorów i struktur uczy ich rozróżniania i wpływa na pozytywny rozwój dziecka
- elastyczny gryzak koi podrażnione dziąsła podczas wyrastania pierwszych ząbków .(+ 6 msc)

WYMIARY: 27 cm

Fanpage :
BabyOno

Zapraszam do polubienia :)

Strona WWW:
http://www.babyono.com/

Cena : 16.99

Zalety :
- posiada piszczek
- kolorowa
- ma gryzaczek
- wygodna w trzymaniu
- wielozadaniowa
- łatwa w obsłudze
- bezpieczna
- łatwa w czyszczeniu
- trwały

Wady :
- brak

Moja opinia :
Od razu na początku napiszę ze moja córeczka Kocha tego piszczka . Ale zaczynając od początku to pewnego dnia ,gdy mała miała kilka miesięcy wybrałyśmy się na spacer i do sklepu.Akurat byłam w dziale dziecięcym i chciałam małej kupić coś praktycznego i wielozadaniowego ,właśnie ujrzałam tego piszczka i bardzo mi się spodobał :) Ale nie kupiłam go ,sama nie wiem czemu .Od tamtego momentu ciągle o nim myślałam i miałam wyrzuty sumienia że go nie kupiłam .I musiałam po kilku dniach go mieć ,więc kupiłam i od razu dałam córce do zabawy :) Po jej minie widziałam ze strasznie jej się podoba z resztą tak jak i mnie . Zauważyłam ze bardzo łatwo małej trzyma się go w rączce ,jest idealnie do tego przystosowany .Mała lekko naciskała a on już piszczał co bardzo mi się spodobało bo w innych zabawkach to dziecko ma trudność właśnie z takimi piszczkami . Gryzaczek który posiada też bardzo spodobał się małej i często go sobie podgryzała .Bardzo podoba mi się także kolorystyka która jest zaletą wszystkich produktów BabyOno. Piszczek idealnie nadaję się na prezent ,jest bezpieczny i trwały . Minęło już kilka miesięcy od kąt go mamy ,mała też urosła a dalej bardzo często się nim bawi .Zachęcam także do zajrzenia na stronę firmy bo na prawdę warto ,jest tam mnóstwo produktów wartych uwagi ,Piszczki które opisujemy można tam znaleść w różnych wzorach i kolorach . Polecam z czystym sumieniem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz