wtorek, 18 marca 2014

Broel - czapka wiosenna







Czapka wiosenna od Broel

Opis :
Broel to marka funkcjonująca z powodzeniem od ponad 15 lat na rynku polskim i zagranicznym.
Produkujemy czapki dla maluchów i starszych dzieci.

KOLEKCJA WIOSNA 2014
94% BAWEŁNA, 6% ELASTAN
model BASIC 7
- prać ręcznie
- prasować max 150
- nie czyścić chemicznie
- nie chlorować
- nie suszyć w suszarce bębnowej

Fanpage :
Broel

Zapraszam do polubienia :)

Strona WWW :
http://www.broel.com.pl/

Cena : około 33 zł

Zalety :
- nie zsuwa się
- starannie uszyta
- ciekawie zaprojektowana
- zakryte uszka
- wysoka jakość
- łatwa w czyszczeniu
- stylowa

Wady :
- nie znalazłam

Moja opinia :
Bardzo fajna czapeczka :) Idealna na nadchodzącą wiosnę a także na późniejszą jesień .Na główce dziecka wygląda bardzo dobrze a i dziecku jest w niej wygodnie.Nie zsuwa się na oczka co często się zdarza w innych czapeczkach ,zawiązywana jest na dwa sznureczki .Powyżej czoła ma bardzo ładną grafikę która nadaję uroku czapeczce .Kolejnym jej plusem jest to ze zakrywa dziecku uszka ,dzięki temu nie przewieje ich. Czapeczka jest bardzo ładnie uszyta ,chciałam zaznaczyć też ze jej szycie jest bardzo ciekawe bo nie jest takie zwykłe jak w każdej czapeczce tyko ta jest stylowo zaprojektowana .Materiał jest dobrej jakości ,a po praniu (ręcznym) wygląda jak przed .Zachęcam więc do zajrzenia do sklepu tej firmy bo zajmują się głównie produkowaniem czapeczek i są w tym naprawdę dobrzy .W ich sklepie można znaleźć czapeczki dla dziewczynek i dla chłopców ,w różnych fasonach ,kolorach i rozmiarach .Polecam wszystkim :)

4 komentarze:

  1. Śliczna czapeczka :) piękne czapeczki Broel na jesień znalazłam w sklepie www.super-czapki.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem. Świetnie napisane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla dzieciaków są zawsze ładne i fajne czapeczki i dokładnie pamiętam jak moje maleństwa nosiły takie rzeczy. Chyba mają to po mamie, bo ja najbardziej cenię sobie damskie kaszkiety https://hatfactory.pl/39-kaszkiety dzięki którym wiem, że można wyglądać bardzo elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń