środa, 5 marca 2014

CityGrips





CITYGRIPS firmy tatata.pl

Opis :
CITYGRIPS to miękkie, stylowe, szykowne i wygodne osłonki na rączki do wózka. Citygrips wyróżniają Twój wózek Zapobiegają i chronią przed zużyciem rączek. To przede wszystkim jedyne rozwiązanie na polskim rynku, które pozwala zachować 100% higienę na rączkach Twojego wózka. Citygrips są bardzo łatwe do czyszczenia - pierzesz je po prostu w pralce! CITYGRIPS są bardzo miłe i mięsiste w dotyku, bardzo przydatne dla biegających z wózkiem rodziców!!! Zupełna nowość na polskim rynku! pasują do każdego typu wózka, na każdą rączkę, pojedynczą i podwójną . Citygrips są ładnie opakowane także nadają się świetnie na prezent 

Cena : około 40 zł

Strona www :
http://tatata.pl/

Fanpage :
tatata.pl

Zapraszam do polubienia  Będziecie na bieżąco 

Zalety :
- łatwy montaż - zapięcie na rzep
- różne kolory
- ciepłe i miękkie w dotyku
- modne
- wytrzymały materiał
- pasują do każdego wózka
- łatwa higiena

Wady :
- Nie znalazłam

Moja opinia :
Jak dla mnie jest to super wynalazek  Po pierwsze bardzo mi się podoba jak łatwo idzie utrzymać higienę mając go . Normalnych rączek nie da się wyprać a to się da !  Po drugie dzięki CityGrips nie zniszczy się rączka z wózka . Sama mam jeden wózek ,którym do tej pory nie jeździłam ponieważ kiedyś była tam piankowa rączka która się zniszczyła ,została oderwana .Brzydko to wyglądało ,ale teraz gdy założę na tą ,,pustą'' rączkę CityGrips wygląda to dużo lepiej  Na zdjęciach jest obecny wózek a dzięki CityGrips rączka się nie zniszczy  Można je znaleźć też w wielu różnych wzorach czy kolorach .Ja jestem bardzo zadowolona z tego produktu i bardzo wszystkim polecam  Zapraszam na profil firmy produkującej CityGrips i na ich stronę  Firma tatata.pl nie tylko to ma do zaoferowania ale także szeroką game innych produktów  Na pewno każdy znajdzie coś dla siebie  Polecam ... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz