czwartek, 10 lipca 2014

SANGOTRADE - Kosze








SANGOTRADE - Kosze

Opis :
Kosze mogą być wykorzystane na drobne zabawki, grzechotki bądź
też na środki higieny dla maluszka, będą stanowiły idealną
ozdobę dziecięcego pokoju.

Kosze mają rozmiar 35 cm x 30 cm i 25 cm x 20 cm

Fanpage :
Sangotrade

Zapraszam do polubienia :)

Strona WWW :
http://www.sangotrade.pl/

Cena : 49 ZŁ

Zalety :
- wysoka jakość
- bardzo estetyczny wygląd
- ładny wzór
- staranne uszycie
- 2 w komplecie
- dostępne w innych wzorach
- nie mechacą się
- nie tracą koloru

Wady :
- brak

Moja opinia :
Cudeńka i to dwa :) Kosze te wykonane są z wysokiej jakości materiału w ślicznym wzorze , do tego są bardzo starannie zszyte bez pozostawionych nitek i brzydkich zakończeń . Bardzo mi się podoba również ze są takie sztywne i dość grube , dzięki temu są bardzo przytulne . I jak widać na zdjęciu mała też to zauważyła :) Można do nich dużo napchać i dalej będą ładnie wyglądały . Mogą być na zewnątrz na półeczce a i również wewnątrz szafy np z bielizną dziecka itp. Rozwiązań jest na prawdę wiele i pewnie każda Pani domu znalazła by dla nich odpowiednie zadanie . Wiecie ze za zadanie mam je testować wiec wsadziłam je również do pralki , trochę się tego bałam i z niecierpliwością czekałam co z nich zostanie . A tu moje zdziwienie bo kosze tak jak ładnie się prezentowały tak dalej to robią :) Myślę że jak na dwa kosze tak wysokiej jakości to cena jest idealna . Na prawdę warto jest je mieć bo ślicznie się prezentują , sama już nie umiem się doczekać gdy zrobimy w końcu ten remont i pokoik od małej , te kosze dostaną tam honorowe miejsce :) Zachęcam także do zapoznania się z innymi produktami Sangotrade bo są po prostu piękne , mnie urzekły . Warto aby w dziecięcym pokoiku znalazł się jakiś produkt od nich a to doda mu klasy . Można tam znaleźć między innymi pościele , prześcieradła i wiele wiele innych .Polecam z czystym sumieniem :)

1 komentarz: