środa, 30 lipca 2014

MARAND COLLECTION - Sukienka w kolorowe kwiaty








MARAND COLLECTION - Sukienka w kolorowe kwiaty

Opis :
NAJMODNIEJSZA W TYM SEZONIE SUKIENKA W KOLOROWE KWIATY

WYKONANA  Z BAWEŁNY Z DODATKIEM LAYCRY
W TALII  PAS E-CRE ORAZ OZDOBNA KOKARDKA

FASON MOCNO ROZKLOSZOWANY

PIĘKNIE OZDOBIONA PODWÓJNĄ KOKARDĄ

KOLOR SUKIENKI - NA CIEMNYM TLE KOLOROWE KWIATY

SUKIENKA JEST PODSZYTA HALKĄ - USZYTA Z TZW SZYFONU SZTYWNIKU ORAZ PODSZEWKI
DODAJE SUKIENCE DUŻEJ OBJĘTOŚCI

PIĘKNIE USZYTA

Z TYŁU ZAPINANA NA ZAMEK KRYTY

Fanpage :
Marand collection

Zapraszam do polubienia :)

Strona WWW :
http://www.marandcollection.pl/

Cena : 79,90 w komplecie z opaską

Zalety :
- wysoka jakość
- ładnie leży
- staranne uszycie
- żywe kolory
- ładny wzór
- zapinana na zamek
- duża objętość
- nadaje się na każdą okazje
- pomysł na prezent
- niemechaci się
- wygodna

Wady :
- nie znalazłam

Moja opinia :
Gdy ujrzałam sukieneczkę to od razu pomyślałam ze jest piękna . Wykonana jest z bawełnianego materiału z pięknym kwiecistym wzorem w żywych kolorach .Sukieneczka jest bardzo starannie uszyta a z tyłu na plecach posiada kryty zamek ,a pod bawełnianym materiałem jest sztywna halka dzięki czemu sukienka jest bardziej rozkloszowana . W pasie ma wszyty paseczek z kokardą . A całość wygląda cudownie , na żywo dużo lepiej niż na zdjęciach .Zdjęcia robione całkiem na początku testowania , wtedy sukieneczka była jeszcze małej trochę za duża teraz jest już ok ale pomagała nam ją trochę testować mała Nicola , która czuła się w niej jak mała księżniczka . Mała dość często chodziła w sukieneczce a z czasem użytkowania materiał się nie popsuł ani nie zmechacił , został ładny jak wcześniej . Widać po dzieciach ze sukienka ta jest bardzo wygodna , nie krępuje ruchów a dziecko może w niej wykonywać każdą czynność :) Sukieneczka idealnie nadaje się na każdą okazje ,nie tylko na uroczystości ale także na co dzień i do sesji , oraz na prezent .Zrobiła ona na mnie ogromne wrażenie i bardzo mi sie podoba :) Zachęcam także do zapoznania się z innymi produktami firmy Marand Collection .Można tam między innymi znaleźć właśnie wiele ślicznych sukienek w różnych pięknych wzorach i kolorach a także wiele innych od których po prostu nie oderwiecie oczu . Polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz