wtorek, 1 lipca 2014

NIKO - Czapka beanie z rajdowym opisem







NIKO - Czapka beanie z rajdowym opisem

Opis :
Czapka wykonana z bawełny .
Typ : Beanie z rajdowym opisem .
Dostępne rozmiary dziecięce i dorosłe .
Dostępne w różnych kolorach .

Fanpage :
NIKO

Zapraszam do polubienia :)

Strona WWW :
http://nik-o.blog.pl/

Cena : 25 zł

Zalety :
- wygodna
- stylowa
- wysoka jakość
- staranne wykonanie
- dostępna w różnych kolorach
- i dla dziewczynek i dla chłopców
- nie przesuwa się
- dopasowuje sie do główki
- nie mechaci się
- ładny kolor

Wady :
- nie znalazłam

Moja opinia :
Ta firma będzie z nami przez najbliższe 7 tygodni więc dobrze ich poznacie :) Pierwszym produktem który od nich opisujemy jest ta świetna czapeczka w stylu beanie . Na początku bardzo spodobał mi się jej kolor , jest bardzo żywy a co najważniejsze po praniu nie blednie . Czapeczka ma bardzo fajny sportowy i stylowy nadruk , dzięki czemu może być noszona zarówno przez dziewczynkę jak i przez chłopca . Wszystko w niej jest wykonane bardzo dokładnie , nic się nie strzępi a wysokiej jakości materiał się nie mechaci . Dodatkowo na czapeczce widnieje metka firmy NIKO która dodaje czapeczce jeszcze więcej uroku . Gdy zobaczyłam czapeczkę to od razu przypasowałam do niej tę sukieneczkę ze zdjęć ,  wcześniej mała w niej nie chodziła bo nic nie pasowało a teraz to jak komplecik :) Widać było po małej ze w czapeczce jest jej wygodnie , nic nie przeszkadza i nie podrażnia skóry .Myślę ze każdy maluszek chciał by taką mieć bo jest bardzo modna i po prostu ładna , jest również dobrym pomysłem na prezent .Zapraszam do zapoznania się z całą ofertą firmy NIKO ,jest ona bardzo duża i kolorowa :) Z pewnością znajdziemy tam coś dla dziecka a także ich produkty to bardzo fajne pomysły na prezent :) Polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz