wtorek, 22 lipca 2014

NIKO - Etui filcowe







NIKO - Etui filcowe

Opis :
"Wściekły futerał" wykonany z filcu

Dostępne również inne modele i kolory .

Fanpage :
Niko

Zapraszam do polubienia :)

Strona WWW :
http://nik-o.blog.pl/

Cena : 15 zł

Zalety :
- staranne wykonanie
- dostępne w rożnych wzorach
- wyjątkowe
- dzięki niemu nie ma rys na telefonie
- lekkie
- stylowe
- ręczne wykonanie

Wady :
- mało trwałe
- brak zapięcia
- z czasem trochę się rozciąga

Moja opinia :
Etui na telefon można znaleźć w wielu sklepach , bardzo się ono przydaje bo chroni telefon przed uszkodzeniami i rysami wiec warto je mieć .Takie filcowe etui mało gdzie znajdziemy a firma Niko po prostu je tworzy w wielu różnych fajnych wzorach i kolorach . Jak już mówiłam to etui jest wykonane z filcu , zszyte to jest bardzo dobrze i starannie . Każdy z nas ma inny telefon więc nie na każdy by akurat to etui pasowało ale myślę ze przy zamówieniu raczej ważne by nie zapomnieć podać wymiarów telefonu by się zmieścił . Na mój na szczęście pasowało i było jak testować . Ogólnie bardzo mi się ono spodobało bo dzięki niemu mój telefon był wyjątkowy i gdy przy ludziach go wyciągałam to słyszałam wiele miłych słów na temat etui. W etui dobrze nosi się telefon i nie zbieramy na nim rys .Niestety jak to produkt z filcu to etui jest mało trwałe .Ładnie wygląda na początku i przez pierwsze kilkanaście tygodni .Z czasem niestety materiał zaczyna sie psuć jak to filc i telefon w nim już nie wygląda ładnie , ale za to każdy pewnie znajdzie jakieś późniejsze zastosowanie do tego produktu . Hmmm myślę ze nawet mogła by to być fajna zabawka dla dziecka bo gdy miałam w tym telefon mała ciągle go zabierała :P Etui to niestety nie ma zapięcia a po dłuższym czasie użytkowania materiał trochę się rozciąga więc telefon może z niego wypaść więc trzeba uważać .Zachęcam również do zapoznania się z innymi produktami firmy NIKO bo jest ich wiele a wszystkie wyjątkowe .Polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz