czwartek, 31 lipca 2014

ALLE PAZNOKCIE - 12 LAKIER DO PAZNOKCI - PIASKOWY - RÓŻOWY








ALLE PAZNOKCIE - 12 LAKIER DO PAZNOKCI - PIASKOWY - RÓŻOWY 

Opis :
PROFESJONALNY 
PIASKOWY LAKIER
DO PAZNOKCI RÓŻOWY
10ML
Trend w stylizacji paznokci który idealnie wkradł się w 
łaski Naszych klientek

Lakiery piaskowe to matowe lakiery , które
dzięki małym drobinką dają po wyschnięciu niesamowity
efekt piaskowej struktury .

Idealnie kryje tworząc długotrwałą strukturę 
imitującą cukrową posypkę. Niepowtarzalny pigment
gwarantuje piękny , wyrazisty kolor.
Unikalna , płaska budowa pędzelka sprawia ze lakier bez
problemu rozprowadza się na całej płycie paznokcia za
jednym pociągnięciem.

Nie należy używać bazy pod lakier oraz top coat.
Zaleca się nałożenie dwóch cienkich warstw .
Po nałożeniu pierwszej warstwy należy odczekać kilka
minut do dokładnego wyschnięcia , a następnie nałożyć 
kolejną warstwę.

Fanpage :

Zapraszam do polubienia :)

Strona WWW :

Cena : 9,90

Zalety :
- wydajny 
- piaskowy efekt
- ładny kolor
- krycie od pierwszej warstwy ( ale pisze by były dwie )
- trwały
- wysoka jakość
- modny
- dostępny w różnych kolorach
- szybko schnie

Wady :
- nie znalazłam

Moja opinia :
Z piaskowym lakierem nie miałam nigdy wcześniej do czynienia , można powiedzieć ze nawet nie miałam przyjemności widzieć jego efektu . Lakier ten jak każdy inny jest w szklanej buteleczce z fajnym i trwałym pędzelkiem  z którego nie wylatują włoski . Malowanie tym lakierem jest bardzo wygodne bo wystarczy tylko jedna jego warstwa by paznokcie były pokryte .Jednak producent zalecił dwie cienkie warstwy by efekt był lepszy i faktycznie jest lepszy .Lakier szybko schnie a paznokcie po wyschnięciu są jakby z piaskiem , mają take mini grudki które są równomiernie po paznokciu rozprowadzone . Końcowy efekt jest po prostu super i mogę powiedzieć ze jest to najlepszy z lakierów które używałam od Allepaznokcie .pl .Pierwsze odpryski zauważyłam po około 4 dniach .Lakier jest fajny i myślę ze każda kobieta powinna mieć taki w swojej kosmetyczce . Lakiery te dostępne są również w innych kolorach. Zachęcam także do zapoznania się z innymi produktami od Allepaznokcie.pl bo są naprawdę super .Można tam znaleźć dużo rzeczy do ozdoby paznokci , różnego rodzaju lakiery które dają super efekt i wiele wiele innych .Polecam

4 komentarze:

  1. Bardzo ładny efekt :) Kolor także świetny. Nie miałam osobiście takiego lakieru,ale muszę się zaopatrzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na swoim Blogu ( http://blogowszystkimevi.bloog.pl ) dziś właśnie pisałam o lakierach od Alle paznokcie i mam średnie uczucia ... moje ocena średnia to 3 / 5 ...testowałam 2 lakiery

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie bardzo ładnie pomalowane paznokcie i mi właśnie tego rodzaju kolory bardzo się podobają. Zdecydowanie jestem w stanie polecić kosmetyki do paznokci z firmy https://eveline.pl/kosmetyki-do-paznokci gdyż jak dla mnie one są po prostu numerem jeden.

    OdpowiedzUsuń