środa, 2 lipca 2014

MIO - Shrink To Fit







MIO - Shrink To Fit

Opis :
Krem wygładzający cellulit

Shrink To Fit (nazywamy go pogromcą cellulitu) to krem, który zamieni pomarańczową skórkę na Twoich biodrach, udach i ramionach we
wspaniale gładką i zdrową skórę dzięki zwiększeniu krążenia oraz elastyczności skóry.

Jak działa:
-zmniejsza widoczność cellulitu
-napręża i wzmacnia skórę, aby zmniejszyć jej grudkowatość
-nadaje elastyczność strukturze skóry, aby wygładzić pomarańczową skórkę

Fanpage :
MIO

Zapraszam do polubienia :)

Strona WWW :
http://www.plazanet.pl/

Cena : 100ml/175 zł - cena detaliczna

Zalety :
- wysoka jakość
- skuteczny
- specyficzny , przyjemny zapach
- poręczne opakowanie
- łatwe w użyciu
- dobrze się rozsmarowuje
- szybko się wchłania
- nie zostawia tłustych plam
- wydajny
- delikatna konsystencja
- wygładza
- nawilża
-

Wady :
- cena

Moja opinia :
Próbowałam już wielu antycellulitowych balsamów czy kremów bo od jakiegoś czasu borykam się z cellulitem głównie przez słodycze :) Żaden nigdy nie zdziałał takiego efektu jak ten ,ale od początku. Opakowanie jest ładne wizualnie ale też bardzo poręczne i wygodne w użyciu .Opakowanie posiada pompkę , dzięki temu nie wyleci nam zbyt dużo kremu i będzie bardziej wydajny. Konsystencja jest bardzo lekka i delikatna , zaś zapach kremu jest bardzo specyficzny ale jednocześnie dosyć przyjemny . Gdy pierwszy raz posmarowałam się tym kremem poczułam dziwne uczucie , nie wiem za bardzo jak to określić . Czułam się jakbym wysmarowała się miętą , takie odświeżenie i uczucie jakby pieczenia ale bardzo przyjemne . Krem szybko się wchłania dzięki czemu nie brudzi ubrań . Po kilku zastosowaniach zauważyłam znaczną poprawę  sama jestem w szoku tak dobrego efektu w ciągu kilku zastosowań . Do tego że cellulit jest znacznie mniej widoczny i pewnie niedługo zniknie całkowicie to jeszcze skóra wygląda na dużo zdrowszą . Jest ona dużo bardziej gładsza ,nawilżona i jej kolor jest jednolity . Bardzo jestem zadowolona z efektów .Cena jest trochę wysoka i nie każdego z nas będzie na niego stać , ale jeśli komuś zależy by pozbyć się cellulitu to polecam bo jest na prawdę skuteczny .Zachęcam również do zapoznania się z innymi produktami marki Mio , jest to nowa marka wchodząca na polski rynek ale za to ich produkty są na prawdę wysokiej jakości i bardzo skuteczne . Polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz