środa, 9 kwietnia 2014

Wydawnictwo Bis - Niezapominajek







Wydawnictwo Bis - Niezapominajek

Opis :
Tytuł oryginału: Forget Me Not
Ilustracje Michael Broad
Autor: Michael Broad  

ISBN 978-83-7551-233-5
format: 26 x 26,50 cm
stron 32
wydanie 1
przekład: Elżbieta Desperak
data wydania 2011-12-12

– Pamiętaj, żeby nie odchodzić od stada – powiedziała mama. – I nigdy nie zapominaj o tym, jak bardzo cię kocham.   Mały słonik Monty miał zapamiętać te dwie ważne rzeczy. Kiedy jednak coś niebieskiego i połyskującego przyciągnęło jego uwagę, zapomniał o słowach mamy i wyruszył na poszukiwania. Czy odnajdzie mamę i swoje stado, nim spadnie deszcz? Ta niezwykła książka zachwyca ilustracjami wykonanymi przez Autora Michaela Boarda oraz wzruszająca historią małego słonika Monty’ego, który mimo ostrzeżenia mamy, jednak odłączył się od stada…

Fanpage :
Wydawnictwo BIS

Zapraszam do polubienia

Strona WWW :
http://www.wydawnictwobis.com.pl/

Cena : 24.50 zł

Zalety :
- twarda okładka
- kolorowa
- ciekawa
- z morałem
- uczy
- wciąga
- duże litery

Wady :
- cena

Moja opinia :
Na pierwszy rzut oka książeczka jest fajna , ma twardą i pięknie zilustrowaną okładkę .Jest to historyjka o słoniku imieniem Monti i rozmowach z jego mamą która bardzo go kocha . Gdy ją czytałam, chciałam na chwilę przerwać to nasz mały słuchacz mi nie pozwolił .Powiedział ze słucha i mam czytać do końca bo bardzo mu się podoba . Mnie też książka bardzo się spodobała i ilustracje w środku także bo są naprawdę ładne , można tam zobaczyć wiele wiele niezapominajek . Myślę że książkę można czytać już bardzo małym dzieciom bo jest fajnie i zrozumiale napisana. Zachęcam również do odwiedzenia strony wydawnictwa a na pewno znajdziecie coś także dla siebie . Tą książeczkę lubię i dzieci ją lubią , myślę że wasze także ją polubią a może i pokochają .Polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz