czwartek, 24 kwietnia 2014

ELEMELE - naklejki wielokrotnego użytku









ELEMELE - NAKLEJKI WIELOKROTNEGO użytku URZĄDŹ DOM

Opis :
Zestaw naklejek wielokrotnego użytku. Zapłacisz mniej a Twoje dziecko będzie miało wiecej frajdy z zabawy!!!!

Coś dla małych pasjonatów dekorowania i urządzania wnętrz!
4 pokoje do dekoracji (kuchnia, salon, łazienka, sypialnia) oraz  plac zabaw. Porusz wyobraźnię i zaprojektuj wnętrza. Przy okazji nauka nazw
poszczególnych mebli, czy wyposażenia.

175 naklejek wielokrotnego użytku przyda się do niezapomnianej zabawy!!!

Fanpage :
Elemele

Zapraszam do polubienia :)

Strona WWW :
http://elemele.sklep.pl/

Cena : 25,99

Zalety :
- dużo naklejek
- starcza na bardzo długo
- można różnie dekorować
- gwarancja długiej zabawy
- dla dziewczynek i dla chłopców
- cena

Wady :
- nie znalazłam

Moja opinia :
Super ,po prostu super produkt ! Takiego czegoś nigdy nie widziałam a tym bardziej nie wiedziałam że istnieje takie coś jak naklejki wielokrotne go użytku , więc nie wiedziałam czego mam się spodziewać . Otworzyłam tą '' książkę '' z naklejkami i pokojami do urządzania , bardzo mi sie od razu spodobała bo od kąt pamiętam uwielbiam naklejki :) Odklejam więc pierwszą wraz z małym testerem i wielkie zdziwienie bo nie klei się , pomyślałam więc ze jakieś zepsute mam chyba .Po chwili jednak nakładam wziętą naklejkę czyli pieska do pokoju i leży idealnie . Wzięliśmy więc się za urządzanie pierwszego pokoju i co się nie spodobało mogliśmy odkleić i przenieść w inne miejsce . Choć produkt przeznaczony jest dla dzieci powyżej trzeciego roku życia to moja roczna córka również nie chciała się oderwać od tych naklejek .Taki produkt to po prostu cudo i na pewno zagwarantuje godziny świetnej zabawy , a zainteresuje nie tylko dzieci ale też i dorosłych :) Warto mieć taki produkt w domu bo jest na bardzo długo :) Zachęcam do zaglądania do sklepu tej firmy bo można tam znaleźć wiele innych równie ciekawych produktów dla dzieci .Naprawdę polecam z czystym sumieniem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz