poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Dermedic - kremowy żel





Dermedic - Kremowy żel do mycia skóry wrażliwej

Opis :
Kremowy żel Hydrain 3 z dodatkiem wody termalnej zmywa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia, pozostawiając uczucie świeżości i czystości.Delikatne substancje powierzchniowo czynne niezawierające SLS i SLES  oczyszczają skórę w wyjątkowo łagodny sposób. Olej Macadamia z dużą zawartością kwasu oleinowego oraz lecytyny wzmacnia lipidową barierę ochronna skóry, chroniąc tym samym przed transepidermalną utratą wody /TEWL/. Nie wysusza skóry jak inne środki myjące. Kwas hialuronowy oraz algi morskie zatrzymują wodę w głębszych warstwach naskórka, zapobiegając wysuszaniu skóry.

Fanpage :
Dermedic

Zapraszam do polubienia :)

Strona WWW :
http://www.dermedic.pl/pl/

Cena : około 22 zł

Zalety :
- skuteczny
- wygodna tuba
- wydajny
- przyjemna konsystencja
- lekki zapach
- nawilża
- oczyszcza
- zmniejsza ilość wyprysków
- cena
- zmywa makijaż
- nie szczypie w oczy

Wady :
- nie znalazłam

Moja opinia :
Gdy zaczęłam testować tą nowość od Dermedic , nie wiedziałam czego się spodziewać . Na początku zauważyłam bardzo wygodna w użyciu tubę 200 ml , gdy ją otworzyłam to poczułam bardzo fajny zapach :) No to postanowiłam wypróbować , nałożyłam na twarz ten żel który jest w bardzo delikatnej kremowej konsystencji :) Po umyciu twarzy zobaczyłam że bardzo fajnie zmył mój makijaż co w innych żelach prawie nie jest spotykane ,do tego uczucie miękkiej i świeżej skóry długo trwało :) Myłam tym żelem twarz rano i wieczorem , po kilku dniach zauważyłam poprawę mojej skóry :) Przebarwienia oraz ilość wyprysków bardzo się zmniejszyła , skóra była bardzo oczyszczona a do tego także przebarwienia się zmniejszyły . Podsumowując jest to kolejny niezawodny produkt firmy Dermedic . Zachęcam również do zapoznania się z innymi produktami tej firmy na ich stronie :) Znaleźć można tam produkty dla każdego rodzaju skóry a także dla dzieci .Polecam z czystym sumieniem :D

1 komentarz: