wtorek, 8 kwietnia 2014

EKODROGERIA - Magiczna mata





EKO DROGERIA - cuddlemat - magiczna mata zmieniająca kolory

Opis :
Innowacyjny produkt na czas kąpieli. Mięciutka mata zmieniająca kolor, kiedy się jej dotknie lub na niej stanie! Idealna do zatrzymaniadzieci uwagi po kąpieli. Super zabawa dla całej rodziny.

Maty wykonane w 100% z mięsistej bawełny, do prania w pralce, bezpieczne dla dzieci barwniki (ISO 14001/2001).
1. Zabawa dla całej rodziny
2. Koniec z błaganiem dzieci, żeby wyszły z kąpieli :)
3. Matę można prać w pralce w 60 stopniach

Wymiary 48 x 65 cm

Fanpage :
EKODROGERIA

Zapraszam do polubienia

Strona WWW :
http://www.ekodrogeria.pl/ 

Cena : około 80 zł

Zalety :
- mięciutka
- zapewnia dużo zabawy
- można jej długo używać
- nie nudzi się
- wysoka jakość
- bezpieczne barwniki

Wady :
- cena

Moja opinia :
Magiczna mata , tego jeszcze u nas nie było . Sama nie wiedziałam wcześniej ze taki produkt istnieje . Magiczna mata zmieniająca kolor gdy się jej dotknie lub na niej stanie . Gdy odpakowałam ją to sama nie wiedziałam co zobaczę gdy wyciągnę ją z opakowania , rozłożyłam ją na ziemi i zaczęłam wypróbowywać , potem zawołałam naszego prawie pięcioletniego testera i zobaczyłam jak mu się oczy świecą gdy to zobaczył . Pokazałam mu jak to działa i gdy zaczął jej dotykać to nie chciał przestać , tak ta mata go zainteresowała . Minęło dużo czasu a on dalej się bawił i odbijał na niej ręce z różnym układem palców a także stopy . Mega zabawa to była i jest do tej pory . Mata wcale mu się nie znudziła a wręcz przeciwnie , wcale  nie chce z niej schodzić . Polecam ją również po kąpaniu bo zatrzyma wasze dzieci na dłużej w jednym miejscu a wy będziecie miały czas by je wysmarować , poubierać itp . Zachęcam do zajrzenia do sklepu Ekodrogeria ( link powyżej ) a na pewno dużo was tam zachwyci :) Polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz