środa, 23 kwietnia 2014

DERMEDIC - Kuracja 30-dniowa - ŻEL




DERMEDIC - Kuracja 30-dniowa - ŻEL

Opis :
ANTYBAKTERYJNY ŻEL DO MYCIA

Składniki aktywne:
Zincidone, Ekstrakt z zielonej herbaty, Chlorofil

Działa antybakteryjnie
Skutecznie usuwa wszelkie zanieczyszczenia, nie powodując podrażnień
Reguluje pracę gruczołów łojowych, zapobiegając tworzeniu nowych zmian trądzikowych
Ma właściwości antyseptyczne (zapobiegające zakażeniom)
Regularnie stosowany przywraca skórze zdrowy wygląd
Nie pozostawia uczucia ściągnięcia
Nie zawiera alkoholu
Hypoalergiczny
Rezultat:
Skutecznie usuwa wszelkie zanieczyszczenia, nie powodując podrażnień

Fanpage :
Dermedic

Zapraszam do polubienia :)

Strona WWW :
http://www.dermedic.pl/pl/

Cena :
Kuracja około 45 zł a w niej 4 produkty w tym żel 70ml
A pełnowymiarowy 20zł / 200ml

Zalety :
- antybakteryjny
- hipoalergiczny
- skuteczny
- delikatny
- odświeża
- nie wysusza
- niska cena
- oczyszcza
- nie podrażnia
- lekki zapach

Wady :
- zbyt rzadka konsystencja

Moja opinia :
Jakiś czas temu zaczęłam testowanie 30-dniowej kuracji NORMACNE CURATIO , jak wiadomo są tam cztery produkty więc co jakiś czas będę opisywała jakiś z nich .Dziś opiszę antybakteryjny żel do mycia twarzy 75 ml . Już na początku chciałam zaznaczyć ze każdy z tych produktów idzie zakupić w oryginalnych wymiarach , a nie tylko na 30 dni .Sama właśnie mam problemy z trądzikiem i wypryskami a on właśnie ma im zapobiegać :) Już na początku zdążyłam zauważyć jedną wadę tego produktu ,jak dla mnie o ma za rzadką konsystencje i gdy nalewam go na dłoń zawsze jest go za dużo :( Myślę jednak że konsystencja nie jest tutaj najważniejsza a działanie tego żelu .Więc działanie mi się bardzo podoba ,ponieważ po umyciu nim twarzy skóra jest delikatna , bardzo fajnie oczyszczona , odświeża .Żel ten jej nie wysusza ani nie podrażnia i idealnie komponuje się z innymi produktami z tej serii .Uważam że taka kuracja 30 dniowa jest bardzo fajna bo przede wszystkim pozwoli każdemu wypróbować przy jednym zakupie aż czterech produktów. Myślę jednak że po wypróbowaniu kuracji skusicie się na pełnowartościowe produkty które starczą na dłużej . Firma Dermedic jak wiadomo posiada także inne produkty dla różnych typów skóry więc zachęcam do zajrzenia na ich stronę i zapoznania się z nimi . Polecam :)

1 komentarz: