piątek, 8 sierpnia 2014

WYDAWNICTWO M - Bajki dla Marysi i Alicji









WYDAWNICTWO M - Bajki dla Marysi i Alicji

Opis :
Czy to możliwe, aby Tomasz Sakiewicz – dziennikarz i redaktor naczelny GAZETY POLSKIEJ – wieczorami do poduszki wprowadzał dzieci swoimi bajkami w świat tego co niewidzialne dla oczu i poszerzał horyzonty ich wyobraźni? Niemożliwe? A jednak tak!

Krasnoludek Urwipał , Osiołek szczęścia, Paryżanka z Chin, O puszku, co gonił balonik, Cztery misie i jeden słonik czy Misio z Marszałkowskiej – to tylko niektóre z proponowanych bajek do wspólnego z dziećmi czytania. A skoro ich lektura została ,,sprawdzona” przez Autora na swoich dzieciach, to tym bardziej zachęcamy do sięgnięcia po nie.

Oprawa twarda
Wymiary 200 x 280 mm
Ilość stron 212

Fanpage :

Zapraszam do polubienia :)

Strona WWW :

Cena : 49,90 

Zalety :
- twarda okładka
- piękne ilustracje
- 22 opowiadania
- odpowiednia czcionka nawet dla dzieci
- dużo stron 
- wiele postaci
- pomysł na prezent
- opowiadania z morałem

Wady :
- nie znalazłam

Moja opinia :
Świetna książka ! Książka ta jest w twardej okładce co jak już kiedyś wspominałam jest ogromnym plusem w książkach dla dzieci .Książka została napisana przez dziennikarza bowiem pisał on opowiadania dla swoich dwóch córek . Ma ona 212 stron w tym 22 opowiadania , więc jest co czytać :) Ilustracje w książce sa bardzo fajne i na pewno spodobają się każdemu dziecku . Moja mała córeczka słuchać jej nie chciała za to oglądać obrazki jak najbardziej , pokazywała na postacie a ja jej mówiłam kto kim jest . W książce możemy spotkać wielu bohaterów takich jak Święty Mikołaj , Krasnoludki , Ufoludki , Pan Jezus i wiele wiele innych . Drugiemu testerowi który ma prawie 5 latek książka jak najbardziej się spodobała, gdy tylko ją otworzył to zapytał czy mu przeczytam :) Ja jak sie zaczytałam to oderwać się nie mogłam bo byłam ciekawa co będzie w kolejnym opowiadaniu . Niektóre z tych opowiadań są naprawdę cudowne , inne zwyklejsze ale z tego co pamiętam to każde z nich ma jakiś morał dzięki któremu dzieci się nauczą czegoś pożytecznego :) Taką książkę z pewnością każde dziecko chciało by otrzymać wiec myślę ze jest to bardzo dobry pomysł na prezent na każdą okazje . Zachęcam równie do zapoznania się z innymi książkami z Wydawnictwa M , jest ich wiele a zainteresują nie tylko dzieci ale także dorosłych .Firma w swojej ofercie posiada między innymi : poradniki , literaturę dziecięcą , humor , biblie i wiele wiele innych .Polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz