poniedziałek, 25 sierpnia 2014

PHARMACERIS F - Delikatny fluid SPF20 intensywnie kryjący







PHARMACERIS F - Delikatny fluid SPF20 intensywnie kryjący

Opis :

WSKAZANIA:
Fluid polecany do każdego rodzaju skóry. Idealny dla skóry wrażliwej i problemowej, wymagającej wyrównania kolorytu i ukrycia niedoskonałości (przebarwienia, nierówności struktury skóry, rozszerzone naczynka, zaczerwienienia, blizny potrądzikowe, cienie wokół oczu, trądzik różowaty).
DZIAŁANIE:
Fluid doskonale maskuje wszelkie niedoskonałości skóry, zapewniając jednolity, wyrównany koloryt skóry. Kremowa, dermokosmetyczna konsystencja fluidu gwarantuje wygładzenie i efekt długotrwałego 10-godzinnego krycia. Fluid nie obciąża skóry, nie zatyka porów oraz nie powoduje efektu maski. Receptura wzbogacona o hialuronian sodu, wiciokrzew, witaminę B3 oraz działający przeciwrodnikowo wyciąg z ostropestu, korzystnie wpływa na odżywienie i elastyczność skóry. Zawarte w recepturze mikrokapsułki filtrów mineralnych chronią przed negatywnym wpływem promieni UVA i UVB. Produkt bardzo dobrze tolerowany przez skórę wrażliwą.

Skuteczność potwierdzona dermatologicznie.

94% maskuje niedoskonałości skóry
89% nie obciąża skóry

HIPOALERGICZNY
WYSOKA TOLERANCJA I SKUTECZNOŚĆ
PRZEBADANO DERMATOLOGICZNIE

Fanpage :
PHARMACERIS

Zapraszam do polubienia :)

Strona WWW :
http://www.pharmaceris.pl/pl/

Cena : 40,90

Zalety :
- hipoalergiczny
- kryje
- delikatny
- posiada filtr 20SPF
- z witaminami
- dobra konsystencja
- delikatny zapach
- wydajny
- długo się trzyma

Wady :
- nie znalazłam

Moja opinia :
Od jakiegoś czasu szukałam podkładu który będzie dobrze współgrał z moją delikatną , alergiczną i trądzikową cerą . Ten podkład już na opakowaniu ma wypisane bardzo zachęcające informacje np .ze jest on hipoalergiczny , ze intensywnie kryje , ze posiada witaminy oraz filtr 20SPF . Konsystencja jest bardzo fajna i dobrze się ją rozsmarowuje . Dobrze kryje lekkie zmiany i potrafi nawet cały dzień utrzymać się na twarzy . Jest lekki i nie zatyka porów dzięki czemu skóra oddycha .Niestety kolor mi nie przypadł do gustu ale to moja wina bo wybrałam zbyt jasny i teraz muszę mieszać go trochę z innym ciemniejszym . Ale sam fluid bardzo mi się spodobał i z pewnością wypróbuję jeszcze inny kolor bo warto :) Moja skóra jest bardzo wrażliwa ale ten fluid idealnie się do niej nadaje , jest delikatny i nie podrażnia . Jeśli chcecie zakryć niedoskonałości to myślę ze powinniście go wypróbować . Zachęcam także do zapoznania się z innymi produktami Pharmaceris bo warto . Każdy może tam znaleźć coś dla siebie a także dla swojego maluszka . Ich oferta jest bardzo duża a znajdują się w niej między innymi : balsamy i zele dla dzieci , produkty na trądzik , produkty przeciw rozstępom i wiele wiele innych . Polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz