środa, 13 sierpnia 2014

PAULO CONNERTI - Legginsy spodnie z zameczkami i wstawką ze skóry - czarne












PAULO CONNERTI - Legginsy spodnie z zameczkami i wstawką ze skóry - czarne

Opis :
Legginsy wysokiej jakości o kroju spodni. Getry ze skórzaną wstawką wzdłuż nogawek. Na wysokości ud, ozdobne zameczki. Materiał legginsy całkowicie kryjący, idealnie dopasowuje się do figury.

SKŁAD:

• 88% poliamid

• 12% elastan

Fanpage :
Paulo-Connerti

Zapraszam do polubienia :)

Strona WWW :
http://pauloconnerti.com/

Cena : 69,00

Zalety :
- dobrze leżą
- wysoka jakość
- idealne wykonanie
- dobrze skomponowane
- stylowe
- nie mechacą się
- podkreślają figurę
- ładne
- nie prześwitują
- do wszystkiego pasują

Wady :
- brak

Moja opinia :
Tego się nie spodziewałam !! Leginsy zapakowane są w ładnym i opisanym pudełeczku robią bardzo dobre wrażenie ale to dopiero początek . Po odpakowaniu ich pozytywnie się zaskoczyłam bo nie spodziewałam się czegoś tak ładnego . Leginsy są uszyte z wysokiej jakości materiałów , które są ze sobą dobrze połączone dając bardzo modny i stylowy efekt .Materiał jest rozciągliwy więc bardzo dobrze dopasowuje się do figury . Gdy założyłam je pierwszy raz to powiem szczerze nie chciałam już ich ściągać - tak mi się spodobały :) Bardzo dobrze leżą i idealnie się prezentują. Można do nich dopasować strój elegancki ale także bardziej luźny bo do wszystkiego pasują .Według mnie to cudeńko pierwsza klasa i powiem szczerze że sama sobie lepszych spodni chyba wcześniej nie kupiłam :P Na żywo wyglądają lepiej niż na zdjęciach . Materiał z czasem noszenia się nie mechaci :) Zachęcam także do zapoznania się z innymi modelami leginsów od Paulo Connerti bo warto , każdy model jest inny i z pewnością sprosta naszym wymaganiom . Ich produkty na prawdę potrafią podkreślić kobiece atuty i warto je mieć .Polecam z czystym sumieniem ... moje wymagania w 100% spełnione :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz